Raastadboy Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hva er feiL?:S? mvh henrik! Lenke til kommentar
oerjann Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Prøv en annen inngang på TVen, du kan og prøve å trykke flere ganger på knappen på fjernkontrollen som velger mellom de ulike inngangene på TVen Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 funker ikke. noen som veit hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
TEAM:defcon Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 funker ikke. noen som veit hva jeg skal gjøre? 5465787[/snapback] Det du skal gjøre er å søke! Det er sikkert 523 tråder om samme emne. Viss du tror noe er spesiellt i ditt tilfelle, hva med å komme med litt info. Tilkoblingsmetode, Skjermkort.......... Mistenker likevel at feilen ligger i ntsc/pal. Prøv å endre på dette. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 funker ikke. noen som veit hva jeg skal gjøre? 5465787[/snapback] Det du skal gjøre er å søke! Det er sikkert 523 tråder om samme emne. Viss du tror noe er spesiellt i ditt tilfelle, hva med å komme med litt info. Tilkoblingsmetode, Skjermkort.......... Mistenker likevel at feilen ligger i ntsc/pal. Prøv å endre på dette. 5465837[/snapback] jepp. sender du ntsc til en pal-tv blir det sort hvitt. i tillegg blir det sort hvitt om du forsøker å vise et svideosignal på en composite-inngang. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 ehm! detta skjønte jeg lite av:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå