Kusken Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Har fått ett problem med at maskina restarter seg selv uten grunn. Plutselig bare slår den seg av og starter igjen. ER det noen som har en ide om hva dette kan være, og hva som bør gjøres? Tusen takk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 si litt om maskinen din Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Windows det. Er ikke noe og lure på engang. Installer Linux. Lenke til kommentar
elzon Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 jeg har faktisk hatt det samme problemet! jeg har windows 2000 pro og fant etterhvert ut at det fins en funksjon der win2000 restarter automatisk hvis maskinen skulle henge seg... (control panel -> system properties -> advanced) Men har ikke funnet ut hva som kan være grunnen til at maskinen oppfører seg sånn.. (på min stod det iallfall virtual memory low eller noe sånt..) Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Sannsynlig har du satt inn et komponent eller innstalert en driver som ikke OS ditt liker. Har du gjort den av disse delene så bytt driver! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 03:32, elzon skrev:jeg har faktisk hatt det samme problemet!jeg har windows 2000 pro og fant etterhvert ut at det fins en funksjon der win2000 restarter automatisk hvis maskinen skulle henge seg... (control panel -> system properties -> advanced)Men har ikke funnet ut hva som kan være grunnen til at maskinen oppfører seg sånn.. (på min stod det iallfall virtual memory low eller noe sånt..) Skru av det at den automatisk skal skru seg av automatisk ved feil, så vil du få opp en blåskjerm med en feilmelding som sier hvilken driver det er feil i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå