Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 1968 Volvo 164

Anbefalte innlegg

hehe, nå begynner jeg å tvile også. Det beste med tvilere må jo være å bevise at de tar feil, men men, skal ikke legge meg i jeg. lykke til..

Men hvis den er strøken og rustfri, med full historikk er det en synd å skam at den står ute vinterstid..

5782783[/snapback]

Det har du selvsagt helt rett i. Jeg får garasjeplass til den, men ikke før til høsten.

At folk tviler bryr jeg meg fint lite om, egentlig. Skulle det være spørsmål kan det gjerne tas via PM - dette er jo strengt talt ingen diskusjonstråd som sådan.

Full historikk er forresten å ta i. Som jeg har skrevet tidligere i tråden har jeg det meste av dokumentasjon fra den første eieren, ellers noe her og der. Mange huller enda.

5783026[/snapback]

"ingen diskusjonstråd" trudde nettstedet het diskusjon.no jeg... men kan jo ta feil. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"ingen diskusjonstråd" trudde nettstedet het diskusjon.no jeg... men kan jo ta feil. :p

5784811[/snapback]

Forsåvidt riktig, men i mine øyne handler dette underforumet mer om informasjon og inspirasjon. Og skryt. Det var derfor jeg laget tråden i utgangspunktet. Om du føler for å diskutere dette videre, oppfordrer jeg deg til å ta det via PM.

Lenke til kommentar
Er dette bruksbilen din, forresten?

5792772[/snapback]

Dessverre må jeg bruke den til hverdags nå ja. Peugeoten min blei vraka forrige mandag, og jeg har en suzuki-jeep på gang, men ikke før til sommeren.

Kommer til å kjøre mc til hverdags så fort det blir føre til det.

Når det er sagt vil jeg jo gjerne bruke Volvoen, men bare fordi jeg vil, ikke fordi jeg må. En viss forskjell der altså.

Lenke til kommentar

Vel vel...her er noen bilder av en frostfri, men skitten bil. Felgene er noen gamle ståliser med piggdekk på. Kromlista til frontvinduet passet ikke til den nye ruta som forrige eier fikk skifta, men jeg har den liggende klar.

164venstrefrontsmall.jpg

Det grå på sidene er salt. Vaska bilen senere på kvelden, selvsagt.

164hyrefrontsmallsmall.jpg

De er ikke bulk i fronten ved lykta, det er igjenskinn fra et hustak...

164dashsmallsmall.jpg

Vinyl"treet" på dashbordet har løsnet og skal limes på plass, ellers er jeg på utkikk etter original konsoll.

Skal poste bilder av bilen i vårskrud (vasket og polert) med detaljbilder for spesielt interesserte. Når våren har fått etablert seg. For det har den jo ikke. Enda.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...