Terradoc Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Er det trygt å legge den inn? Har noen erfart problemer? JEg tenker på de som ikke har betalt "bidrag" til Micro$oft. Må man ha en gyldig aktiveringsnøkkel for at den skal virke? (Det må være en go-ting å ikke hjelpe deres forsøk på world dominatino) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Innstallasjonen vil bli avbrutt - Det er ikke verre enn det. Men det finnes måter å få den innstallert på allikevel, men da må du se andre plasser enn på hw.no Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Jeg fant ut av det. God Bless Google! Andre kan fortsatt si ifra hvis de har hatt problemer følge av oppdateringa. Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 02:53, slakt skrev:Jeg fant ut av det.God Bless Google!Andre kan fortsatt si ifra hvis de har hatt problemer følge av oppdateringa. Hva fant du , og kor fant du det ??? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Han mener nok at han fant ut hvordan han skal legge inn sørvis pakka uten å kjøpt sin windows.. Det finnes mye rart på google... :wink: Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Bare å bruke fantasien på efnet det. Så finner du veldig fort ut av det ... gå inn på kanaler som #sp1 #winxp osv .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå