SiRious Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 vel, jeg har ødelagt samme kortet tidligere men, det er visst ødelagt igjen.. vet ikke hvordan jeg får det til, eller har hjerte til det men, det som har skjedd er: jeg har fått tilbake et 7800Gt kort fra komplett, etter en dag, klarer jeg å ødelegge det, eller hk, vet ikke selv.. jeg starter maskinen opp etter å ha tatt ut all inmaten og sotte den inn igjen, kommer fram til bios checken om popper opp. (ide kontrolll, sov..) kommer opp at maskina kjører i safe mode, og at jeg m slå av alle overklokkings muligheta.. jeg prøvde så, men da jeg kom inn i bios, frøys maskina seg og bildet ble forvrengt.. tilsutt svart.. antok det var noefeil, så jeg reseta bios (hardware-måten) derretter starta oppp maskina igjen.. samme feilen.. gikk inn i bios og reseta bios derifra, men 2 sec etterpå, frøys bilde igjen. og da neste gangden starta opp, skjedde ingenting.. ivertfall ikke på skjermen, maskina gikk, GPU vifta gikk også, men ingen skjermbilde.. begynte å gråte (nesten) bantes og ropte at jeg hater Nvidia... men det er bare slik som skjer.. hehe.. P.s det var montert en NV Silencer på den, men jeg tok den av etter svart skjerm.. og prøvde med orginalvifta.. men til ingen nytte.. hva som er gått i stykker? HK elelr GPU? eller noe annet? Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) hehe.. jeg er en veldig utolmodig preson.. og lurer på om det er noe jeg kan fixe selv? Endret 20. januar 2006 av SiRious Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har du kraftig nok PSU som klarer å mate alt i boxen din ? Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 joda, jeg har en Tagan 480watt PSu som tar alt jeg har.. 2 WDC 250GB Sata2 disker, AMD athlon 64 3500+ og 2 stk dvd brennere.. såe, skal vel klare det ja.. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Først bør du dobbeltskjekke alt (at alt sitter ordentlig i, resette bios ein gang til etc. ) Deretter bør du kanksje prøve å få testa skjermkortet i eit anna system for å skjekke om det funkar der Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Sikker på at cpu er iorden da? Prøv delene i annen maskin hvis du har mulighet til det. ( Zimmen var raskere der gitt) Endret 20. januar 2006 av Deepsearch Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) vel, jeg har vel et problem der.. med tanke på at ingen jeg kjenner har s939 eller pci-x kort.. :/ Endret 20. januar 2006 av SiRious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå