eigan Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei Hvordan kan jeg få ftp konto på et subdomene i cpanel x? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Først.. Prøv denne adressa for å komme til riktig side http://www."din adresse.com/org eller hva det":2082/frontend/x2/ftp/addftp.html eg. http://www.h-base.org:2082/frontend/x2/ftp/addftp.html Vis ikke den fungerer går du på cpannelen din -> Ftp Manager -> Ftp Accounts -> Add Ftp Acounts... __ Då får du opp dette; Brukernavn: "Her vil brukernavnet til personen komme" Passord: "Her vill passordet til personen komme" Qouta: "Hvor mye brukern skal få" Directory: "Her er det riktig at det blir riktig, du skriver bare inn subdomenet" Ferdig! Har ikke gjort det sjøl før men bare titta fort innom cpanelet mitt Garantert en del skrivefeil her også Men lykke te Lenke til kommentar
eigan Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Hei Jeg gjør som du sier, men det vil fortsatt ikke funke Får å komme inn på subdomene ftpen, skal jeg skrive slik da?: ftp://subdomene.domene.net Funker ihvertfall ikke da Takker for svar Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei Jeg gjør som du sier, men det vil fortsatt ikke funke Får å komme inn på subdomene ftpen, skal jeg skrive slik da?: ftp://subdomene.domene.net Funker ihvertfall ikke da Takker for svar 5465992[/snapback] Du skal bare skrive ftp://domene.net uansett Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) ftp funksjon i Explorer (internet explorer) prøver alltid å logge på med anonym bruker om ikke annet er spesifisert. prøv med ftp://brukernavn:[email protected] eller ftp://[email protected] for å få opp spørsmål om passord.. Endret 19. januar 2006 av lohelle Lenke til kommentar
eigan Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Hei Det funker visst ikke fortsatt. jeg har prøvd alle forslag //hva står "quota" for? Takker for svara Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Quota = kvote I dette tilfellet gjelder det antal Mb/Gb som gitt bruker har tilgang til. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Hei Må bare si det at det funker. :!: Jeg tok feil på brukernavnet, skulle ha no @ i seg, noe jeg ikke så Men takker ihvertfall for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå