tigergutten Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Er det mulig å lage mapper under bildene på en Ipod? Eller må alle havne i samme mappe? En ting til: er det mulig å gjøre det slik at ikke alle bildene erstattes når du legger inn nye (slik du kan gjøre ved automatiske oppdateringer ved mp3`er).. håper på kjapt svar Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg tror du kan føre over hele mapper ja. Har ikke prøvd det selv, men jeg har sett at iPodene ved OfficeLine har bildene sortert etter album. Automatisk oppdatering kan du selvsagt skru av. Og takk Gud den barmhjertige for det. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Tusen takk for svar Lord.. (er det bare du som er til hjelp her i mp3-avdelingen eller? ) Jeg velger mappe som skal legges over på iPod`en, men får ikke mulighet til å velge flere etterpå.. Dersom jeg legger til en mappe blir den straks kopiert over, og når jeg legger til neste mappe ser jeg at iTunes sletter gamle bilder før de nye legges inn.. legger ved et bilde som viser hvor jeg legger til bilder (forøvrig finner jeg ikke ut hvor jeg skruer av oppdateringer når det gjelder bilder).. har du mulighet for å skrive hvor du går inn? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Jeg får vel teste selv da. Merkelig. Har du prøvd å bare velge f.eks Mine Dokumenter og så få opp en liste med mapper med bilder, så markere 'Kopier kun valgte mapper' Jeg tror det burde fungere greit da. Dette forutsetter nok at du markerer alle de mappene du vil ha med på iPoden. Merkelig at de gjør det så vanskelig Jeg har forresten ikke funnet ut hvordan du gjør det sånn at du ser thumbnails for albumene, kanskje jeg bare husker fullstendig feil Endret 19. januar 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Er sinnsykt merkelig at de har så dårlig måte å håndtere dette på ja! Nå får jeg til å kopiere flere mapper til Ipod`en, og de havner heller ikke i en stor haug (takker for tips!) Men... (er alltid ett men med iPod virker det som), den sletter fortsatt eksisterende bilder på før den legger inn nye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå