bokhylle Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Skal handle skjerm og noe greier til Pc'en min nå. Og skal da kjøpe kabinnet og har jo fulgt med på CPL da. Så syntes jeg at det kabinettet de brukte var ganske nice! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311365&view=detailed Er dette bra? Noe ulemper? Er det egentlig vindu i den? (Hadde de på CPL) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Nææææ....det der likte jeg ikke. Liker Stacker bedre Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Er det ikke noen som har erfaring med dette kabinettet? Eller vil anbefale et annet i samme prisklasse? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 syns det var litt dyrt jeg.. prøv å google deg til tester om kabinettet og slikt Lenke til kommentar
tropic Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 jeg har det kabinettet.. det er sann passe bra. Neste gang blir det nok lian-li. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Vis du skal ha det i svart og skal ha det nå, då blir ikke mitt førsteforslag noe bra, men kan du vente litt eller ha det i hvitt, så er det nice;) AcoustiCase AC C6607A White Men som sagt, databutikken sa ikke at dem kunne få det i svart, men jeg spurte ikke heller om akkuratt det. Her har du et anna kult et. Det er litt dyrere men har i tillegg bedre luftstrøm og større + den får du med en liten PSU på Du har også dette som er et beist på alle måter, det eneste er at det har ganske så høy pris (men jeg tror det er verdt det) Det i midler tid jeg skal kjøpe, er Silverstone TJ04B Miditower Black Aluminium ATX Det er stort, ikke for dyrt(men litt over det du tenkte på) og har en flott shiny svart lakk Vis du sjekker min sig så ser du hvorfor jeg har endt opp med dette siste kabinettet. Endret 22. januar 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå