Markaren Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Etter at jeg satte BIOS til " Load optimalized defaults", ikke spør hvforfor jeg gjorde det.. Men nå vil ikke maskinen sarte opp skikelig.. Den kan boote fra CD-Rom, men ikke starte skikkelig. Det kommer opp noe Nvidia og intel booting ting.. Noe sam aldri har vert der før. HJELP, hva skal jeg gjøre.. Om jeg formaterer kommer PC'en til å virke igjen da? Trenger raske svar her.. Endret 19. januar 2006 av Markaren Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Om jeg formaterer kommer PC'en til å virke igjen da? om du har flere partisjoner og ikke noe viktig på C: er det jo verdt et forsøk Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Om jeg formaterer kommer PC'en til å virke igjen da? om du har flere partisjoner og ikke noe viktig på C: er det jo verdt et forsøk 5464917[/snapback] Kan alltids prøve.. Gjør ikke noe for meg å formatere, jeg har faktisk gjort det så ofte i det siste at jeg nesten er hekta Får bare håpe det funker.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kan alltids prøve.. Gjør ikke noe for meg å formatere, jeg har faktisk gjort det så ofte i det siste at jeg nesten er hekta hekta er vel nesten litt drøyt ? ;p At du har blitt vant til det er en annen sak.. Det kan gjøres både i fylla og søvne liksom.. (var sånn hos meg en periode også..på gamle pc'n.. før den tid jeg fikk orden på pc'n) Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Okey.. Nytt problem.. PC'en finner ikke noen harddisker.. HJELP! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Må man installere sata driver på nytt da man formaterer ? ;P Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Hvordan få harddisk til å virke? Noen forslag? JAY! Markaren er genial! Jeg diasbla noen greier i BIOS, og VIPS alt virket! Endret 19. januar 2006 av Markaren Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hva gjorde du sa du ? ;P Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg diasabla RAID i BIOS.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 ah ;p har du flere hd porter på hk'et ? noen for raid, noen for "normalt" bruk ? eller må du disable det om du ikke skal ha det ? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 ah ;p har du flere hd porter på hk'et ? noen for raid, noen for "normalt" bruk ? eller må du disable det om du ikke skal ha det ? 5465153[/snapback] Har ikke to harddisker, så det ble nok en krasj når det sto på RAID i BIOS.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå