kennethaa Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Pappa skal til Kina om noen uker, og jeg vet at det er veldig mye billigere der, men lønner det seg å kjøpe noe og i så fall hva lønner det seg å kjøpe? Skal uansett kjøpe meg ny PC snart så da kan jeg vel få han til å kjøpe noen deler Så jeg lurer på hva som kan være lurt å kjøpe i Kina!? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Pappa skal til Kina om noen uker, og jeg vet at det er veldig mye billigere der, men lønner det seg å kjøpe noe og i så fall hva lønner det seg å kjøpe? Skal uansett kjøpe meg ny PC snart så da kan jeg vel få han til å kjøpe noen deler Så jeg lurer på hva som kan være lurt å kjøpe i Kina!? 5464877[/snapback] Du kan alltids få tak i en billig iPod Shuffle der. Lenke til kommentar
ownCS Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Pappa skal til Kina om noen uker, og jeg vet at det er veldig mye billigere der, men lønner det seg å kjøpe noe og i så fall hva lønner det seg å kjøpe? Skal uansett kjøpe meg ny PC snart så da kan jeg vel få han til å kjøpe noen deler Så jeg lurer på hva som kan være lurt å kjøpe i Kina!? 5464877[/snapback] Du kan alltids få tak i en billig iPod Shuffle der. 5464905[/snapback] Eller hva med en billig mobil Lenke til kommentar
kennethaa Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 hehe, trenger ikke det, har nettop kjøpt meg Ipod Nano =) Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det eneste som er skikkelig billig i kina er piratkopier. Norge er faktisk ikke så dyrt når det gjelder hardware. K Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Be han kjøpe med en Canadian Goose jakke Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Han kan jo se om han finner et X1900XTX skjermkort til deg. Sikkert billigere der. Eller kanskje en stor AMD X2 cpu? Endret 19. januar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Du finner nok en del kopier av hw'en.. de er flinke til å lage samme specs på ting og gi det nytt navn. ytelsen på dette er en helt annen sak.. så jeg vil tro det lønner seg å la vere.. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Du finner ikke noe elektronikk du vil ha der, kanskje på flyplassen men der er det ikke verdt det Lenke til kommentar
kennethaa Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) mmm, jeg kan jo be han kjøpe en mp4 spiller da ;P en kamerat fikk en philips mp4 spiller til 200kr sikkert kopi da men, den funka da =) Endret 19. januar 2006 av kennethaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå