Howard Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Er du på jakt etter oppdaterte drivere, testprogrammer, eller andre småprogrammer til din PC? Her finner du kanskje det du trenger. Les mer Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 * INF Update Utility 7.2.2.1006 (alle OS) Med "alle OS" mener du vel "Microsoft Windows, og kun Microsoft Windows"? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Bra tiltak. Men hva er INF Update Utility 7.2.2.1006 ?? Er det et program som automatisk laster nyeste Intel drivere?? Lenke til kommentar
brazir Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Dette var da en merkelig Emnetittel fra en Administrator, eller? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Dette var da en merkelig Emnetittel fra en Administrator, eller? 5536232[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=532522 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Dette blir generert automatisk utifra tittel på artikkelen som postes. Derfor ser emnetittelen slik ut, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Burde ikke Administrator gå foran som et godt eksempel kanskje? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Denne tråden er artikkeltråden til en side på HARDWARE.no (ikke forumet) som heter "Filer". Derfor heter tråden også filer. Og der setter vi strek for off topic, da jeg har forklart godt nok. Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Godt tiltak, men noe snevert utvalg. Hadde gjerne sett at "standard programmer" var tilgjengelige. da tenker jeg på -winamp -kodekk pakker -VLC -MSN -Winrar -Daemon Tools -CDeX -DVDShrink Men gjerne også muligheter for nedlasting eller linking til større gratisalternativer som OpenOffice, The Gimp og lignende. Og når man først er inne på grafikk drivere, synes jeg at Omega bør få en plass. Endret 1. februar 2006 av squabbish Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Godt tiltak, men noe snevert utvalg. Hadde gjerne sett at "standard programmer" var tilgjengelige. da tenker jeg på -winamp -kodekk pakker -VLC -MSN -Winrar -Daemon Tools -CDeX -DVDShrink Men gjerne også muligheter for nedlasting eller linking til større gratisalternativer som OpenOffice, The Gimp og lignende. Og når man først er inne på grafikk drivere, synes jeg at Omega bør få en plass. 5537965[/snapback] Hvis jeg ikke tar helt feil så er det hardware.no som hoster filene og man kan jo ikke bare linke dem ut. Dessuten er dette en hardware side, så drivere og benchmark av hardware er prioritet. Multimediaprogrammer får kanskje en annen søsterside ta seg av. Det jeg savner er litt info om benchmark programmene, selv om jeg vet hva de tester, så kunne de gitt bedre informasjon om programmene. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) dette var kjekt å ha håper det blir oppdatert raskt og kanskje utvudet med litt flere småting etterhvert som tiden går. btw, noen som har testa nyeste nforce 4 og merka noe forbedring? Endret 9. februar 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Bare en quicky hva er forskjellen på nForce 4 430/410 nForce 4 nForce 4 X16 ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Bra! Jeg tror mange får bruk for dette. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Går det an å håpe på nForce3 drivere som er oppdaterte også? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Godt tiltak, men noe snevert utvalg. Hadde gjerne sett at "standard programmer" var tilgjengelige. da tenker jeg på -winamp -kodekk pakker -VLC -MSN -Winrar -Daemon Tools -CDeX -DVDShrink Men gjerne også muligheter for nedlasting eller linking til større gratisalternativer som OpenOffice, The Gimp og lignende. Og når man først er inne på grafikk drivere, synes jeg at Omega bør få en plass. 5537965[/snapback] Hva som er "standard" programmer varierer med smak og behag. Jeg synes det er veldig bra at de begrenser utvalget til kun de tingene de har pr i dag. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 X16 driverne funker på gamle NF4 til AMD også... skjønner ikke helt hvorfor de har flere filer... Bare en quicky hva er forskjellen på nForce 4 430/410 nForce 4 nForce 4 X16 ? 5576846[/snapback] Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 X16 driverne funker på gamle NF4 til AMD også... skjønner ikke helt hvorfor de har flere filer... Bare en quicky hva er forskjellen på nForce 4 430/410 nForce 4 nForce 4 X16 ? 5576846[/snapback] 5578914[/snapback] Ja ok, men noen forskjell må det jo være. nVidia er jo ikke dumme. Har x16 noe med pci-e 16x å gjøre ? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Selv har jeg nForce 4 brikkesett på mitt Asus A8N5X, og det virker som om jeg får bedre ytelse fra nForce 4 AMD/Intel X16 en fra nForce 4 AMD driverne. Men det skal jo nevnes at førstnevnte finnes i nyere versjon. Når det gjelder X16 driverne tror jeg disse er tiltenkt nForce 4 SLI X16 chipset hvor begge PCI-E portene har X16 hastighet (om jeg ikke tar feil så er det en del SLI løsninger hvor PCI-E portene deler båndbredde noe som gjør at de opererer på 8X), men jeg kan ikke se noen problemer med å bruke X16 driverne på mitt system. Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 kan man instalere drivere uten at man har slette de gamle driverne? liksom updaterer de gamle Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Ikke glem at ikke alle har nForce hovedkort... .... mao.; legg til VIA + evt. SiS og ULi Går det an å håpe på nForce3 drivere som er oppdaterte også? 5.11. er ikke så gammel, men bruker selv remix'et drivere... Endret 11. februar 2006 av Okay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå