ronnyaa Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Står nå på tampen til å bytte ut spilleren jeg har i "nybilen" min, og ser litt fram og tilbake etter hva jeg skal sette i bilen. Så jeg lurer på om det er noen som har vært borti noen spillere som tar minnekort ? Har sett netthandelen har slike, men det er ikke i nærheten av aktuelt å bestille noe derifra, ser ikke for meg at kvaliteten er noe å hoppe i taket for. Hvis så ikke finnes, er det noen som har noen spesielle spillere som takler mp3 som er å anbefale ? På forhånd takk for all respons. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 En av brukerne på Carputer.no har kjøpt og testet spilleren du snakker om, og han mente den var helt ok til prisen. Du kan prøve et søk på forumet der og evt. sende ham en PM Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Står nå på tampen til å bytte ut spilleren jeg har i "nybilen" min, og ser litt fram og tilbake etter hva jeg skal sette i bilen. Så jeg lurer på om det er noen som har vært borti noen spillere som tar minnekort ? Har sett netthandelen har slike, men det er ikke i nærheten av aktuelt å bestille noe derifra, ser ikke for meg at kvaliteten er noe å hoppe i taket for. Hvis så ikke finnes, er det noen som har noen spesielle spillere som takler mp3 som er å anbefale ? På forhånd takk for all respons. 5464667[/snapback] Har ikke prøvd denne selv, men har gode erfaringer med andre Blaupunkt-spillere. Den har også DAB, og var forøvrig på kampanjetilbud i hele desember, satt ned fra 4999 til 3999,- Med det i bakhodet bør det ikke være umulig å prute litt på prisen... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Har ikke prøvd denne selv, men har gode erfaringer med andre Blaupunkt-spillere. Den har også DAB, og var forøvrig på kampanjetilbud i hele desember, satt ned fra 4999 til 3999,- Med det i bakhodet bør det ikke være umulig å prute litt på prisen... 5476215[/snapback] Syns prisen var en god del i overkant av hva jeg var villig til å betale, vi snakker om en bil her som koster 15 tusen, kan jo ikke ha stereo som er nesten like mye verd Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Finnes billige alternativer også.. F.eks Eltax ICE CR-550 til 799 ,- men man får sikkert til den prisen man betaler for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå