Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som har vært borti bilspiller med minnekort ?

ronnyaa

Anbefalte innlegg

Står nå på tampen til å bytte ut spilleren jeg har i "nybilen" min, og ser litt fram og tilbake etter hva jeg skal sette i bilen.

Så jeg lurer på om det er noen som har vært borti noen spillere som tar minnekort ? Har sett netthandelen har slike, men det er ikke i nærheten av aktuelt å bestille noe derifra, ser ikke for meg at kvaliteten er noe å hoppe i taket for.

Hvis så ikke finnes, er det noen som har noen spesielle spillere som takler mp3 som er å anbefale ?

På forhånd takk for all respons.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Står nå på tampen til å bytte ut spilleren jeg har i "nybilen" min, og ser litt fram og tilbake etter hva jeg skal sette i bilen.

Så jeg lurer på om det er noen som har vært borti noen spillere som tar minnekort ? Har sett netthandelen har slike, men det er ikke i nærheten av aktuelt å bestille noe derifra, ser ikke for meg at kvaliteten er noe å hoppe i taket for.

Hvis så ikke finnes, er det noen som har noen spesielle spillere som takler mp3 som er å anbefale ?

På forhånd takk for all respons.

5464667[/snapback]

Har ikke prøvd denne selv, men har gode erfaringer med andre Blaupunkt-spillere. Den har også DAB, og var forøvrig på kampanjetilbud i hele desember, satt ned fra 4999 til 3999,- Med det i bakhodet bør det ikke være umulig å prute litt på prisen... :whistle:

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd denne selv, men har gode erfaringer med andre Blaupunkt-spillere. Den har også DAB, og var forøvrig på kampanjetilbud i hele desember, satt ned fra 4999 til 3999,-  Med det i bakhodet bør det ikke være umulig å prute litt på prisen...  :whistle:

5476215[/snapback]

Syns prisen var en god del i overkant av hva jeg var villig til å betale, vi snakker om en bil her som koster 15 tusen, kan jo ikke ha stereo som er nesten like mye verd :tease:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...