Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny gaming pc slår seg av

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange pcer (inkludert min) er satt opp (i BIOS) til å pipe og/eller slå seg av når noe blir for varmt eller en vifte går for tregt. Kanskje det er det som skjer, ting pleier å bli varmere når man spiller. Det kan også tenkes at disse grensene for hva som er for varmt eller for tregt er for lave, spesielt hvis du overklokker (ikke at jeg har peiling på overklokking, men ting blir vel varmere når man gjør det).

Kjenner du noen (mer eller mindre) pc-kyndige, så kan du jo spørre dem om de kan se på det...

Lenke til kommentar
Mange pcer (inkludert min) er satt opp (i BIOS) til å pipe og/eller slå seg av når noe blir for varmt eller en vifte går for tregt. Kanskje det er det som skjer, ting pleier å bli varmere når man spiller. Det kan også tenkes at disse grensene for hva som er for varmt eller for tregt er for lave, spesielt hvis du overklokker (ikke at jeg har peiling på overklokking, men ting blir vel varmere når man gjør det).

Kjenner du noen (mer eller mindre) pc-kyndige, så kan du jo spørre dem om de kan se på det...

5464673[/snapback]

temperaturene ser helt fine ut, de går aldri over 50 grader. Dessuten er funksjonen til at den skrur seg av ved høy varme skrudd av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...