Spielhaug Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ca en gang i uken får jeg en feil som gjør at det ikke går an å ringe inn til meg, heller ikke motta meldinger. Det vises et ikon oppe til venstre, et telefonrør med strek over. Når jeg foretar en samtale ut, forsvinner ikonet og telefonen fungerer normalt igjen. Noen som har løsning på problemet eller opplevd det samme? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Prøv med et nytt SIM-kort, det får du hos forhandleren din. -snubbel Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Det vises et ikon oppe til venstre, et telefonrør med strek over.5464356[/snapback] Telefonrør med pil over (se verdens dårligste illustrasjon under)? Det betyr at telefonen er satt til å bare godta anrop fra en liste. Finner valget i innstillinger -> anrop -> behandle anrop. Lenke til kommentar
Spielhaug Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Nei, det er ikke et sånt ikon. Har laga en tegning selv... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ikonet betyr ingen tjeneste. Det er dette ikonet som dukker opp når man f.eks. har en sperret/stjålet telefon. Noen ganger dukker det opp fordi SIM-kortet ikke klarer å registreres på GSM-nettet, og dette løses ved å bytte SIM-kort. Igjen, prøv med nytt SIM. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå