Gå til innhold

Hvilket kabinett med masse plass til hdd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVor mange harddisker er det snakk om, og hvilken prisklasse?

Big tower/midi?

HVis du er ute etter en mellomting, så kan jeg anbefale Thermaltake Armor, er veldig fornøyd med det selv. Har plass til 6 harddisker uten modding.

Lykke itl ^^

Lenke til kommentar

Joda, men jeg bare tenker at hvis man har så mange disker, over 5.... så har man vel også kjlart å skaffe seg noen SATA disker, da er man jo såpass avhengig av diskene sine.

Og forresten så har det kabinettet jeg anbefalte først (TT armor) plass til 6 inni, og da 11 foran... tenkte ikke på de jeg, men da trenger du jo også drevrammer.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar
Jeg har en  sånn med 9 disker (det er plass til 12). Dog, ikke spesielt billig.

5464456[/snapback]

Oi, så på det bilde av innsiden, var veldig rart satt opp, men ikke noe aglt i det egntlig.

Ser at med noen drevrammer og uten CD/DVD spillere har du plass til 19 disker :D Og hvis du da også ser på plassen nede til høyre (på dete ene bilde på microplex som viser innsiden) så er det jo plass til mange fler disker med litt MacGyver tenking ^^

Lenke til kommentar
PSU ligger vel som regel oppe til venstre i kabinettet.

Ser ikke helt for meg hvordan man skulle fått strømledningen frem til PSU hvis den lå fremme i kabinettet.

5464857[/snapback]

Såvidt jeg har skjønt så er det høyre del av bildet som er baksiden, tipper dette når jeg ser på plassering av hovedkort, og hvor 5.25 brønnene sitter.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale å ta en titt på Imagin&Shapetek kabinettene på microplex, de er helt herlig å jobbe med, for det første så er det masse plass, og de er tunge slik at det ikke kommer så mye vibrasjon.

Jeg vil også anbefale å ta en tit på Nois Controll kabinettene, de er stille og har god plass hvis du ser på Big Towerene eller Dragon kabinette... :)

mvh Arne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...