Maiev S. Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Har prøvd forslagene han kom med ja, unntatt å skifte tilbake til den gamle kjøleren. Men det er jo ikke så lett.. Hvis han er så dum (han på bildet) , har han ihvertfall bæsja skikkelig på leggen. Endret 20. januar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Simen2k, nestegang setter du på kjøleren sjikkelig. Kan informere om at 6600 GT kortet hans med all sansynelighet har avgått med døden, det begynet nemmelig og lukte svid fyrverkeri med ibannet brent halvleder i det rummet han hadde pcen i, nå nå kjører han sw rendirg i CS. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Mitt 6600GT gikk av med døden 22.49 ikveld, familien, inkl. CPU og RAM er i dyp sorg. Begravelse vil foregå i Simens gamle kabinett imorgen.. Håper fortsatt på positivt svar fra netshop da.. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Kondolerer. Du var nok vært litt uheldig med monteringen av den nye kjøleren. Jeg tviler dessverre på at du får noen positiv tilbakemelding fra Netshop da de ikke kan klandres for det som har skjedd. Du får lage en ny tråd hvor du poster maskinvaren din og maksimal øvre pris på ditt ukjøpte skjermkort. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Jeg har allerede sjekket litt og jeg har tenkt litt på et slik, eller så er det mulig at jeg kan kjøpe et slikt av en kamerat av meg hvis han er i godt humør. Siden han har ødelagt rammen sin også da klarer han ikke å kjøre greia med grafikkort. Annbefalinger? Endret 22. januar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Kjøp heller et 7800GT Mye mere for pengene og det støtter nyere teknologier. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Joa, har vurdert det også, men det er jo strengt tatt en del dyrere. Innenfor HW så er vel pris, kvalitet, så selvfølgelig hadde det lønnet seg å legge i litt mer og gått for et 7800GT. Hvordan ligger X850XT'n an i forhold til 7800GT'n da? Edit: Det er jo ikke så mye dyrere.. Endret 21. januar 2006 av simen2k Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Fått svar fra NetShop nå,og de sender meg et helt nytt 6600GT:mrgreen: Så da kan jeg bruke pengene på noe annet pent til maskina mi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå