-=nibbler=- Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Som emnet sier, har en 40 GB som er partisjonert til C og D. C begynner å fylle seg opp litt, mens det fortsatt er igjen en del på D. Skulle ha utvidet C drive litt, men jeg gidder ikke formatere og ordne og mekke.. Kan jeg, uten å føkke opp for mye, bruke Partition Magic / Partition Manager e.l. til å bare utvide C driven? Testet dette med Partition Magic en gang for lenge siden, men da føkka windows opp iom at denne naturlig nok ligger på C.. Noen som har gjort dette eller har noen tips? Mottas med enorme mengder takk! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har tidligere brukt patitionmagic til dette uten problemer, men siden det tross alt er systemdisken det er snakk om her bør du alltid ta sikkerhetskopi av viktige filer... Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg har tidligere brukt patitionmagic til dette uten problemer, men siden det tross alt er systemdisken det er snakk om her bør du alltid ta sikkerhetskopi av viktige filer... 5464523[/snapback] ja, sant nok det. Synes det er rart at det ikke fungerte første gang med PM, men.. Er vel bare å teste! Føkker det, så føkker det.. Tar backup og klemmer på! Takkskarruha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå