Tonberry Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvordan endrer man antall brukere som kan koble seg til det delte biblioteket på iTunes? Vi har 30 maskiner i nettverk på skolen og det er mange som vil inn på andres musikk... Mulig det er en tråd om dette allerede, men jeg fant ikke noe på søk. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Velkommen til DRM ! (I overført betydning) Itunes (Apple) er gode venner med RIAA , og akter nok å forbli det , Derfor er det en fast begrensning på antallet brukere som kan kople seg til via DAAP protokollen . Jeg tror antallet er maks 5 ...... Vet ikke om noen hacks som omgår dette, noe som i og for seg også ville være å bryte lisensbetingelsene..... _nifty_ Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 jaja... men det er jo fullstendig poengløst av dem å begrense det til fem brukere om dagen syns jeg. Får vel heller bare leve med det. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 jaja... men det er jo fullstendig poengløst av dem å begrense det til fem brukere om dagen syns jeg. Får vel heller bare leve med det. 5464459[/snapback] Kritikken skal rettes mot RIAA, TONO, IFPI og andre søppelorganisasjoner. Apple har så og si den "mildeste" DRMen tilgjengelig, noe de har kjempet rimelig hardt for å oppnå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå