tiss Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) hei, jeg lurer på om denne pcen er noe å satse på? den er på en lokal Lidl-butikk http://www.targa.de/index.jsp?SID=0&NAV=23...CAREA=undefined er prosessoren like kraftig som en Petium M 2.0 GHZ?? slik som denne pcen? http://www.stretto.no/PartDetail.aspx?q=p:803748 Endret 19. januar 2006 av tiss Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Tørr jeg spørre om prisen? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 uten belegg for det, vil jeg anta at den er noe svakere, men ikke mye. På den andre siden så støtter den 64bit, noe pm ikke gjør. og som zevs_ sier, så vet vi ikke om den er god ift til prisen ettersom vi ikke vet prisen Lenke til kommentar
tiss Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Targaen jeg får på Lidl koster akkuratt 9990,- kr!! synest ikke det er så dyrt, derfor spør jeg dere om det er et bra kjøp den har pci express pluss en del programvare og tilleggs-utstyr (lasermus osv).... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Targaen jeg får på Lidl koster akkuratt 9990,- kr!! synest ikke det er så dyrt, derfor spør jeg dere om det er et bra kjøp den har pci express pluss en del programvare og tilleggs-utstyr (lasermus osv).... 5465538[/snapback] Nice price det Jeg ser ingenting om denne pcen på lidl sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Shell Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Targaen jeg får på Lidl koster akkuratt 9990,- kr!! synest ikke det er så dyrt, derfor spør jeg dere om det er et bra kjøp den har pci express pluss en del programvare og tilleggs-utstyr (lasermus osv).... 5465538[/snapback] Den forrige targa de solgte på lidl var traveller 826 til 8000kr. Forskjellen mellom pc'ene som er av betydning er * 128MB ram istedenfor 64MB på skjermkort * 17" istedenfor 15.4" * 1GB minne istedenfor 512MB * 20GB mer harddisk * veier 3.4kg mot 2.8kg * koster 2000kr mer Endret 19. januar 2006 av Shell Lenke til kommentar
tiss Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Targaen jeg får på Lidl koster akkuratt 9990,- kr!! synest ikke det er så dyrt, derfor spør jeg dere om det er et bra kjøp den har pci express pluss en del programvare og tilleggs-utstyr (lasermus osv).... 5465538[/snapback] Nice price det Jeg ser ingenting om denne pcen på lidl sine hjemmesider. 5465782[/snapback] Den er ikke på hjemmesiden nei, men den er i en lokal butikk hvor jeg bor disse maskinene er på kampanje, og det kommer nye og forskjellige maskiner hele tiden, hvis ein ikke bestiller den frå linken je har lagt ut Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det må jeg si at ser ut som en meget god pris! Targa er jo en kjent aktør i markedet, og x700 er ikke noe dårlig grafikkort. Videre er jo prosessoren meget bra, og 1 GB ram og stor harddisk teller positivt. + ekstrautstyr etc. I det hele tatt, dette ser bra ut! Får meg til å undre meg over hvordan i all verden Elkjøp kan makte å selge drittmaskiner med MYE lavere specs til 13-14.000. Lenke til kommentar
tiss Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Det må jeg si at ser ut som en meget god pris! Targa er jo en kjent aktør i markedet, og x700 er ikke noe dårlig grafikkort. Videre er jo prosessoren meget bra, og 1 GB ram og stor harddisk teller positivt. + ekstrautstyr etc. I det hele tatt, dette ser bra ut! Får meg til å undre meg over hvordan i all verden Elkjøp kan makte å selge drittmaskiner med MYE lavere specs til 13-14.000. 5471201[/snapback] hehe ja jeg å synes det er en bra pris for en bærbar og jeg tror jeg kjøper den har sett på mange Elkjøp pcer også, og er HEEEEEEEEEELT enig i at de er ufatteli dyre med mye lavere specs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå