Gå til innhold

billig Lidl pc god nok i forhold til prisen?

tiss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Targaen jeg får på Lidl koster akkuratt 9990,- kr!! synest ikke det er så dyrt, derfor spør jeg dere om det er et bra kjøp :D den har pci express pluss en del programvare og tilleggs-utstyr (lasermus osv).... :dribble:

Lenke til kommentar
Targaen jeg får på Lidl koster akkuratt 9990,- kr!! synest ikke det er så dyrt, derfor spør jeg dere om det er et bra kjøp :D den har pci express pluss en del programvare og tilleggs-utstyr (lasermus osv).... :dribble:

5465538[/snapback]

Nice price det :) Jeg ser ingenting om denne pcen på lidl sine hjemmesider.

Lenke til kommentar

5465538[/snapback]

Den forrige targa de solgte på lidl var traveller 826 til 8000kr.

Forskjellen mellom pc'ene som er av betydning er

* 128MB ram istedenfor 64MB på skjermkort

* 17" istedenfor 15.4"

* 1GB minne istedenfor 512MB

* 20GB mer harddisk

* veier 3.4kg mot 2.8kg

* koster 2000kr mer

Endret av Shell
Lenke til kommentar

5465538[/snapback]

Nice price det :) Jeg ser ingenting om denne pcen på lidl sine hjemmesider.

5465782[/snapback]

Den er ikke på hjemmesiden nei, men den er i en lokal butikk hvor jeg bor :p disse maskinene er på kampanje, og det kommer nye og forskjellige maskiner hele tiden, hvis ein ikke bestiller den frå linken je har lagt ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Det må jeg si at ser ut som en meget god pris! Targa er jo en kjent aktør i markedet, og x700 er ikke noe dårlig grafikkort. Videre er jo prosessoren meget bra, og 1 GB ram og stor harddisk teller positivt. + ekstrautstyr etc. I det hele tatt, dette ser bra ut!

Får meg til å undre meg over hvordan i all verden Elkjøp kan makte å selge drittmaskiner med MYE lavere specs til 13-14.000. :nei:

Lenke til kommentar
Det må jeg si at ser ut som en meget god pris! Targa er jo en kjent aktør i markedet, og x700 er ikke noe dårlig grafikkort. Videre er jo prosessoren meget bra, og 1 GB ram og stor harddisk teller positivt. + ekstrautstyr etc. I det hele tatt, dette ser bra ut!

Får meg til å undre meg over hvordan i all verden Elkjøp kan makte å selge drittmaskiner med MYE lavere specs til 13-14.000.  :nei:

5471201[/snapback]

hehe ja :yes: jeg å synes det er en bra pris for en bærbar og jeg tror jeg kjøper den :thumbup: har sett på mange Elkjøp pcer også, og er HEEEEEEEEEELT enig i at de er ufatteli dyre med mye lavere specs :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...