Joachim_F Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Valve har nå lansert cs_militia, et nytt Counter-Strike: Source-kart som blant annet kommer med HDR-lyssetting. Les mer Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 cs_militia nytt kart? Det mappet var jo en av de første slagerne i CS sine tidligere dager. Høres meget bra ut at det kommer på nytt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ja det er nytt kart for CS:Source og med HDR Lighting . Noe av det råeste jeg har spilt tror jeg og det er ufattelig bra gjennomført . Grafikken er mildt sagt WOW og det er ikke 100% kopi fra orginalkartet noe som er veldig bra og de har gjort det mye mer realistisk. Absolutt terningkast 6 av meg dette men sikkert mange som vil slite med FPS`en på dette kartet, nesten som å se på en 3DMark demo omtrent, så bra er det. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jaja, tro om dette gjør at jeg kan komme inn på servere igjen Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kunne sikkert Googlet meg til svaret, men hva er HDR ? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 High Dynamic Range . Kort sagt så blir lyset reflektert mye mer realistisk i sine omgivelser noe som gjør at alt ser ufattelig mye mer troverdig ut Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jepp, ganske bra mapp. Jeg kan for øvrig legge til at oppdateringen tar ca. 62 MB for de som måtte lure på det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 HDR gjør og så du får en effekt som skal simulere øynene, med at det først er sterkt lys, så venner man seg til deg og det blir svakere.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Herlig, militia var ett av favorittmapene. Prøve CSS igjen :-) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Kartet er kjempebra. De har avgrenset kartet litt på baksiden av T huset og CT spawn er mindre. Dette gjør at det blir mere action i midten av kartet. De har også lagt på et litt mer bondegårdpreg over det hele, enn originalen, samtidig som grunntrekkene i kartet er det samme. Var et kjært gjensyn med militia, må jeg si Gjenstår å se om det blir like hardt å være ct her, som det i sin tid var på originalen. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Ser ut til å være et glimrende brett. "Kart?" Endret 20. januar 2006 av bureaucrator Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Savner muligheten til å slukke lyset i tunnelen Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Savner muligheten til å slukke lyset i tunnelen 5476198[/snapback] Det gikk vel ikke ann på CZ-utgaven heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg