Joachim_F Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Pioneer tror Sony vil selge mellom 4 og 7 millioner PlayStation 3-konsoller i år. Samtidig har Sony endelig lagt inn noen PS3-spill i utgivelseslistene deres. Les mer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Tror nok det blir nærmere dobbelte Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Jeg koker av sinne når jeg hører om regioninndeling i forbindelse med spill og spillkonsoller! Jeg vil nå vite sannheten. Hvorfor må europeere lide for noe sånt? Er vi noe værre enn amerikanere, eller asiatere for den saks skyld? Eller er det en teknisk grunn til det hele? Endret 19. januar 2006 av Xs2n0n Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 syns det er noe dr*tt jeg og. irriterende at hvis det kommer spill i andre regioner som enten aldri kommer her eller kommer mye senere så må man faktisk chippe maskinen for å få spilt et lovlig kjøpt originalt spill. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Og hvor mange er det som faktisk sender mail eller annet til Sony og andre firmaer for å si sin mening om dette da? Er ikke rart at ting er som de er når folk ikke tar tak i problemet. Nytter ikke å kalge på et lite forum om man vil se resultater Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Er jeg helt på jordet når jeg mener å ha lest at spilla skal være "sonefrie", men BR-filmer blir delt i disse tre forhatte sonene? Endret 19. januar 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Euro-lansering i 2007, det høres ganske vilt sent ut egentlig. Microsoft har et forsprang nå tror jeg. Kanskje ikke på spill delen enda men. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 det kan faktisk hende hvis ikke de føler for å slippe den noenlunde samtidig som ms.. tok jo nesten ett år før ps2 ble sluppet her, ift når den ble sluppet i japan. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Sant nok, men med tanke på nextgen så vil vel Microsoft ha et forsprang på development skulle man tro. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 ja de har jo allerede hatt final dev kits'a i 5-6 mndr de nå tror jeg. tror de fikk final dev kits i august elns. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Og hvor mange er det som faktisk sender mail eller annet til Sony og andre firmaer for å si sin mening om dette da? Er ikke rart at ting er som de er når folk ikke tar tak i problemet. Nytter ikke å kalge på et lite forum om man vil se resultater 5465962[/snapback] Tviler på at det hjelp stort å sende epost til Sony om dette. Har framleis tru på at PS3 vil bli ein god konsoll, men håper spela blir sonefrie, denne soneinndelinga er ein styggedom som faktisk provoserer fram chipping og piratkopiering. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 2007...uff alt for sent om du spør meg. de burde release den likt over hele verden. men jeg må vel ha denne konsollen når den kommer også, kan jo ikke svikte Gran Turismo serien Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg vil ha en verdenslansering. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Er det Sony skal prøve å få til i Mars nå men hvis de møter på noe problemer med det så utsetter de like greit. Skjønner dem egentlig godt da dem har verdens største marked i sin hule hånd nemligi Asia hvor Xbox360 ble en flopp. Men håper selvsagt på en Mars 2006 lansering, det hadde ikke blitt konkurranse for bare konsollene men til og med dagens råeste PC`er Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 du kan ikke si at 360 har floppet i asia når den bare har vært ute i en par måneder.. + at det er mange rollespill på vei som sikkert vil selge mange 360'r. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 du kan ikke si at 360 har floppet i asia når den bare har vært ute i en par måneder.. + at det er mange rollespill på vei som sikkert vil selge mange 360'r. 5470506[/snapback] Men kan vi si at i forhold til lanseringen i Nord-Amerika og Eurpoa SÅ er den en flopp.. Og det er jo ikke akkurat tegn til bedring.. Og hvorfor er Asia et sånt supert marked? Så vidt meg bekjent så har Ps2 solgt mer i både Nord-Amerika og Europa enn i Asia.. Jaja Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 LOL.... første gang jeg ser bilder av PS3... (har ligget i dvale) hahahaha den ser ut som en gammel Nokia Tuner... ja nok en gang kommer vi til å se sone indeling.... viss dette er tilfellet vil det nok bli en chip til saken hehehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg