AT1S Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Er det noen druids her som kan vise meg deres UI og legge med link til der jeg kan laste ned? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Eneste som jeg har spesifikk for druiden er: autodruid buff, altså at jeg kaster motw og thorns automatisk, og en manabar i formz. curse-gaming.com Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei. Det er en gankse tøff jeg kjørte en stund som heter Druidium. Den er veldig tøff, vet ikke om den er 100% druid da for jeg kjørte den på shamanen min. PS: Det er masse konfigurering og tok meg noen timer og sette opp! Men her er linken: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=478 Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei. Det er en gankse tøff jeg kjørte en stund som heter Druidium. Den er veldig tøff, vet ikke om den er 100% druid da for jeg kjørte den på shamanen min. PS: Det er masse konfigurering og tok meg noen timer og sette opp! Men her er linken: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=478 5465800[/snapback] Den heter Ultimate UI, og såvidt jeg har forstått så heter en av konfigurasjonene Druidium, men selv om den har "Druid" i navnet betyr ikke det at den er beregnet utelukkende for Druids. Det er vel heller det grafiske grensesnittet som gjør at den konfigurasjonen har fått navnet Druidium. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Tja, kjører ikke noe fancy UI-oppsett, men her er enkelte addons du vil finne nyttige som druid (enkelte er mer for raidere): Whispercast, endelig kvitt uendelige mengde "motw plz" i raid.. Druid Bar, litt slit å finne og å sette opp, viser mana i funny formz. Alt-selfcast eller lignende (eller er det innebygd i standard-UI nå?). Decursive, gjør decursing/poison cleansing let som en fjert. Litt trasig nå etter nerfen though, sitter og spammer av gammel vane og plutselig er halve manabaren min borte ICU er nyttig om du bruker kattepus ofte, forbedrer tracking KRAFTIG. ItemRack, lar deg skifte mellom flere sett gear (veldig, VELDIG mange muligheter med denne) med ett eneste tastetrykk. Killog, lagrer crit-records. Edit: altfor lat til å legge ut linker, spør om det er noe du ikke finner på curse-gaming.com. Endret 20. januar 2006 av E-Ton Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Eneste som jeg har spesifikk for druiden er: autodruid buff, altså at jeg kaster motw og thorns automatisk, og en manabar i formz. curse-gaming.com 5465573[/snapback] Plz folk, legg med linker, vil prøve ut allt, får å få druid en til å funke 100%. Er dritlei wow Ui'n som du starter med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Her er hva jeg bruker, merk at det meste av det ikke er druid-specific: Atlas Auctioneer AutoBuff Census+ CT_RaidAssist DamageMeters Decursive EquipCompare Gatherer GoodInspect Kalented LootLink LS Chat Scrolling Combat Text Titan Panel Titan Panel [Roll] Ultimate Book of The Dead WhisperCast Se på sidene for å finne ut hva de gjør. Endret 20. januar 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Jorsan Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Nurfed! må du bare ha!! Prowler Prowl bar... Samma som stealth bar Healing toucher tilpasser ranken på healing touch på hvor mye hp targeten har.. Endret 20. januar 2006 av Jorsan Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei. Det er en gankse tøff jeg kjørte en stund som heter Druidium. Den er veldig tøff, vet ikke om den er 100% druid da for jeg kjørte den på shamanen min. PS: Det er masse konfigurering og tok meg noen timer og sette opp! Men her er linken: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=478 5465800[/snapback] tusen takk for linken! skal bruke den Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Guide til Druidium noe sted? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det finnes en instruksjonsfilm for druidium på hjemmesiden til druidium, den funker kjempefint. Husker ikke link men... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Okay, takk. For jeg prøvde litt selv men det gikk ikke som planlagt. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Bruker ingen druidspesifikke mods. Å buffe et par grupper en gang i timen greier jeg utmerket og samme med thorns hvert 15. minutt på MT og noen av de andre. Healing er kjedelig nok hvis du ikke skal gå fullstendig easymode og bare trykke på en knapp slik at "alt" skjer automatisk. Bruker selvfølgelig noen mods: (gidder ikke linke, siden de fleste er nevnt) *Atlas *Full CT-mod (bruker også decurseren som er innebygget i CT-RA, synes den er bedre enn Decursive) *Titanbar *Scrolling Combat Text *Damagemeters Ser ikke noe poeng å rote det til mer enn dette, synes denne mengden mods og et interface av denne typen er akkurat passe. edit: Og hvis ser på gearet mitt kan du se at jeg ikke bare løper rundt i LBRS eller noe lignende heller Endret 21. januar 2006 av SBS Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Åssen fikser dere den Profil greia på Alkazam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå