Gå til innhold

Druid UI's i wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Det er en gankse tøff jeg kjørte en stund som heter Druidium.

Den er veldig tøff, vet ikke om den er 100% druid da for jeg kjørte den

på shamanen min.

PS: Det er masse konfigurering og tok meg noen timer og sette opp!

Men her er linken:

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=478

5465800[/snapback]

Den heter Ultimate UI, og såvidt jeg har forstått så heter en av konfigurasjonene Druidium, men selv om den har "Druid" i navnet betyr ikke det at den er beregnet utelukkende for Druids. Det er vel heller det grafiske grensesnittet som gjør at den konfigurasjonen har fått navnet Druidium.

Lenke til kommentar

Tja, kjører ikke noe fancy UI-oppsett, men her er enkelte addons du vil finne nyttige som druid (enkelte er mer for raidere):

Whispercast, endelig kvitt uendelige mengde "motw plz" i raid..

Druid Bar, litt slit å finne og å sette opp, viser mana i funny formz.

Alt-selfcast eller lignende (eller er det innebygd i standard-UI nå?).

Decursive, gjør decursing/poison cleansing let som en fjert. Litt trasig nå etter nerfen though, sitter og spammer av gammel vane og plutselig er halve manabaren min borte :(

ICU er nyttig om du bruker kattepus ofte, forbedrer tracking KRAFTIG.

ItemRack, lar deg skifte mellom flere sett gear (veldig, VELDIG mange muligheter med denne) med ett eneste tastetrykk.

Killog, lagrer crit-records.

Edit: altfor lat til å legge ut linker, spør om det er noe du ikke finner på curse-gaming.com.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Eneste som jeg har spesifikk for druiden er: autodruid buff, altså at jeg kaster motw og thorns automatisk, og en manabar i formz. curse-gaming.com

5465573[/snapback]

Plz folk, legg med linker, vil prøve ut allt, får å få druid en til å funke 100%. Er dritlei wow Ui'n som du starter med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Her er hva jeg bruker, merk at det meste av det ikke er druid-specific:

Se på sidene for å finne ut hva de gjør.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Bruker ingen druidspesifikke mods. Å buffe et par grupper en gang i timen greier jeg utmerket og samme med thorns hvert 15. minutt på MT og noen av de andre.

Healing er kjedelig nok hvis du ikke skal gå fullstendig easymode og bare trykke på en knapp slik at "alt" skjer automatisk.

Bruker selvfølgelig noen mods: (gidder ikke linke, siden de fleste er nevnt)

*Atlas

*Full CT-mod (bruker også decurseren som er innebygget i CT-RA, synes den er bedre enn Decursive)

*Titanbar

*Scrolling Combat Text

*Damagemeters

Ser ikke noe poeng å rote det til mer enn dette, synes denne mengden mods og et interface av denne typen er akkurat passe. :)

edit:

Og hvis ser på gearet mitt kan du se at jeg ikke bare løper rundt i LBRS eller noe lignende heller ;)

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...