Gå til innhold

kobling av lcd skjerm i bzerk kabinett

Anbefalte innlegg

dette er sikkert en post som har vært oppe før. MEN

problemet er at på alle forum jeg har vært inne på så har folk referet til følgende side:

http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/b...ires/index.html

denne siden funker i hvertfall innmari dårlig hos meg. får opp en heller merkelig version av microplex sin hovedside (bilder og rammer er borte eller feilplassert)

så jeg står her da med et bzerk kabinett BZCA550BB

men jeg vet fortsatt ikke hvordan jeg skal koble alle disse ledningene. det er ikke noe kjempehast da jeg ikke har et hovedkort å koble disse til enda, men det får jeg i mårra og jeg liker å være litt forberedt

så hvis det er noen som har lagret siden eller vet om et mirror eller har MASSE bilder av hvordan dette skal kobles og tid til å forklare så hadde det hjulpet meg mye.

takker for al hjelp

Endret av Petterbw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sendte mail til microplex folka. fikk svar ganske fort også. han som jeg mailet med sendte meg screendump av manualen til kabinettet. har lagt det ut på en av hjemmesidene mine. HER! bildene er sikkert kopibeskyttet så jeg vil bare si at det er lagt ut kun for personlig bruk av undertegnede. men nå ligger det nå der hvis det er noen som trenger det. fant det aldri på microplex sine sider, men kanskje de legger det ut igjen nå. btw, hvis det er noen som har dette kabinettet så send meg eller legg ut en beskrivelse på hvordan koble til usb delen av kablingen. der ble det litt for mange ledninger for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...