Gå til innhold

MSN7.5/Beta + Webcam = Ikke mikrofon

gwh

Anbefalte innlegg

Har et Philips Toucam Pro II. Når jeg bruker dette for videokonferanse på MSN versjonene så kan de andre se meg, men ikke høre meg. Jeg kan se og høre de andre.

har kjørt innstillingsprogrammet og der fungerer alt, mens når jeg skal se på Webcam settings så sier det at mikrofondelen må justeres manuelt da det ikke er kontakt med webcamet mitt.

Når jeg bruker Skype så fungerer alt perfekt, så jeg begynner å bli litt grinete nå på MSN....

Gode forslag mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et Philips Toucam Pro II. Når jeg bruker dette for videokonferanse på MSN versjonene så kan de andre se meg, men ikke høre meg. Jeg kan se og høre de andre.

har kjørt innstillingsprogrammet og der fungerer alt, mens når jeg skal se på Webcam settings så sier det at mikrofondelen må justeres manuelt da det ikke er kontakt med webcamet mitt.

Når jeg bruker Skype så fungerer alt perfekt, så jeg begynner å bli litt grinete nå på MSN....

Gode forslag mottas med takk :)

5463676[/snapback]

Muligens fordi det er en beta og den ikke fungerer med din mic, maskinvare?

Lenke til kommentar

Har prøvd å kjøre både MSN 7.5 og Beta'en med samme resultat. Har ikke fått prøvd Trillian Pro ennå, men det er neste steg.

Hardware messig ser det sånn ut(Klippet fra en tidligere post)

Her er mine valg, av og til med noen korte kommentarer hvorfor.

Har XP pro tastatur,mus og skjerm fra før. Trengs det en floppy for å installere sata drivere?

Kabinett:

Cooler Master Stacker

PSU:

OCZ Powerstream 420W

Dette burde være et greit utgangspunkt. Tror det holder med strøm.

Hovedkort:

Asus A8N SLI DELUXE Turbo GTI Overboost 4X4, vel stryk det etter Deluxe... tongue.gif

Sammen med Zalman NB kjøler burde dette holde lydnivået nede.

CPU:

AMD Venice 3200 OEM sammen med Zalman CNPS 7000B være greit for å holde lydnivået nede samtidig som det gir passe ytelse.

Minne:

OCZ Premier burde være greit nok.

Lagring:

Samsung Spinpoint P120 250Gb burde dekke lagringsbehovet mitt.

DVD brenner:

NEC 3540 burde være grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...