Gå til innhold

Skjermkort aka tv

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg en nt tv (lg 37Lp1) det er en hd klar lcd tv fra lg, jeg kjører filmer direkte fra pcen til tven, jeg har i gag et geforce 6600gt med 128 mb ram (pci expresse 16x) og lurer på å bytte det ut for å få et klarerer og bedre bilde på tven!! noen som har noen ambefallinger? tenkte å legge meg på rundt 3000 kr!!

På forhand takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toppkortene har har ikke noe bedre bilde (absolutt minimalt bedre på fargespekteret osv..).

Hvis du skal ha et bra skjermkort, så er 7800GT det rette valget, men du vil nok ikke merke forkskjell i bildekvalitet. :innocent:

De har nemmelig like kraftig ramdac (400mhz) og du vil kunne ha maks 2048 i oppløsning. (så det er tven som er begrensningen)

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp kjøpt meg en nt tv (lg 37Lp1) det er en hd klar lcd tv fra lg, jeg kjører filmer direkte fra pcen til tven, jeg har i gag et geforce 6600gt med 128 mb ram (pci expresse 16x) og lurer på å bytte det ut for å få et klarerer og bedre bilde på tven!! noen som har noen ambefallinger? tenkte å legge meg på rundt 3000 kr!!

På forhand takk!

5463538[/snapback]

Ja jeg kjører dvi! så du mener at det ikke er nødvengig å bytte ut skjermkortet?

Lenke til kommentar

På forhand takk!

5463538[/snapback]

Ja jeg kjører dvi! så du mener at det ikke er nødvengig å bytte ut skjermkortet?

5463627[/snapback]

Ikke hvis du vil få klarere bilde. Det finnes jo alltids flere funksjoner med bedre skjermkort (som mer fps, mer fps og enda mer fps :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...