RulleRimfrost Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei Finnes det noe server-software som simulerer en printer, og kan lagre dokumenter i PDF ? Jeg har sjekka Adobe Elements Server, men den støtter kun US tegnsett. Det rare er at webserveren min kan lage så mye PDF jeg lyster, men på en Win2003 applikasjonsserver er dette vanskelig ... Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ta en titt på pdfFactory. Den er jeg fornøyd med. Det finnes også andre alternativer, f.eks. novaPDF, CoolPDF og PDFCreator, men disse har jeg ikke prøvd selv. -Vegar (PS: Med det same du er på Fineprint Software sine sider bør du teste ut FinePrint også. Helt superb!) Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Så ut som akkurat hva jeg trengte. Takker. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Så ut som akkurat hva jeg trengte. Takker. 5464075[/snapback] for terminalservere så er win2pdf helt grei.. får kjøpt lisens for gjelder for "hele" serveren (dvs alle brukere) som ikke koster noe særlig.. ellers så finnes det jo mange gratis løsninger... særlig via ghostscript.. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Synes NovaPDF ser litt facinerende ut jeg. Sitter med 40 brukere her som som printer fra 10-12 applikasjoner, både lokalt og fra andre land via Citrix og terminal. Kompressjon, profiler, makroer til filnavn, søkbarhet og sexy driver. Må bare sjekke tegnsett og fontstøtte, så blir det nok den... Lenke til kommentar
Franken Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Adobe Acrobat Professional. Bruker printersimuleringen hver eneste dag. Alt som skrives i Word, Excel, etc. og sendes på e-post, o.l.. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Adobe Acrobat Professional. Bruker printersimuleringen hver eneste dag. Alt som skrives i Word, Excel, etc. og sendes på e-post, o.l.. 5479094[/snapback] Og denne koster da også 5000 kr pr bruker da! HEEEEEEEEEEEELT unødvendig! de fleste trenger KUN å skrive ut pdf.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå