b0berg Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 "It was decorated in 1970, and again in 1994, as a sitting room in the Chippendale style, which flourished in America during the last half of the 18th century. " Hva er Chippendalestilen? Det er en form for møbelstil. Har funnet ut at det var Thomas Chippendale som utviklet stilen, men mer har jeg ikke klart å finne ut Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Se selv :!: Edit: Sorry, feil. Men, det beskriver ordet tydlighvis Endret 19. januar 2006 av Clerion Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Se selv :!: 5463559[/snapback] OT: Dette man sitter og ser på ja... on topic: Står litt her Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Haha Clerion Hvorfor kommer det slike bilder? Er det rett hvis jeg ksriver at Chippendale er sånne typiske gamle møbler? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Haha Clerion Hvorfor kommer det slike bilder? Er det rett hvis jeg ksriver at Chippendale er sånne typiske gamle møbler? 5463638[/snapback] Det kom slike bilder fordi jeg søkte på Chippendale Men hvis du skal skrive at det er gamle møbler tror jeg du bør skrive noe om Thomas Chippendale også. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Hehe ja skjønte vel egentlig det Får vel skrive litt da, takk for hjelpa Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Blandt bildene var også dette: http://www.gowfb.com/images/Chippendale%20dining.jpg Riktignok synes ikke jeg det var en veldig typisk spisestue, men det gir jo et inntrykk av hva man legger i stilarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå