Garegaupa Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ein bekjent av meg er ute etter ein billeg og grei berbar PC som skal brukast til Internett-surfing, tekstbehandling, reknskap og slike ting. Prisklassen skal vere mellom tre og seks tusen kroner. Maskina bør ha trådlaust nettverk. Eg er ikkje nokon ekspert på berbare PC-ar, så alle forslag til maskiner som gjev mykje for pengane og har brukbar kvalitet vert mottekne med takk! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Du får ikke en ny bærbar for 3000,-, da må du på bruktmarkedet. Skal det være med eller uten Windows? Forslag på PC'er med Windows: ca. 6000,- Fujitsu Siemens Amilo PRO V2030 ca. 5000,- Dell Inspiron 1300 (Du må endre garantibetingelsene for å få riktig pris på Dell-maskinen) Endret 19. januar 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Det skulle vere med Windows, ja. Det gløymde eg å seie. Skal ta ein kikk på dei to der, i alle fall! Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kjøp på el-kjøp\expert der er det billigere,du kan kjøpe en utstillings modell da blir det enda billigere. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Aopens 3000 Serie er en bra pc i fohold til pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå