Gå til innhold

Mp3 som meldingstone på Samsung-telefoner?

Tjohei

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden fått øynene opp for Samsungs klapptelefoner, men jeg får inntrykk av at ingen av dem kan bruke mp3 som meldingstone (når man mottar SMS/MMS), kun som ringetone og alarm. Så mitt spørsmål er, er det bare utvalgte telefoner som ikke kan dette, eller er det rett og slett en Samsung-greie?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har den siste tiden fått øynene opp for Samsungs klapptelefoner, men jeg får inntrykk av at ingen av dem kan bruke mp3 som meldingstone (når man mottar SMS/MMS), kun som ringetone og alarm. Så mitt spørsmål er, er det bare utvalgte telefoner som ikke kan dette, eller er det rett og slett en Samsung-greie?

5463330[/snapback]

Tror faktisk det er en Samsung-greie :cry:

Lenke til kommentar

Sendte mail til Samsung og de hadde følgende svar:

Nå vet ikke jeg hvilken model du har sett på men generelt sett så ikke

Samsung noen mobil der du kan benytte MP-3 som varslingstone på SMS/MMS

og kalenderoppføringer. Jeg har heller ingen informasjon på om dette

blir lagt til på kommende modeller

Hva jeg i midlertid kan si er at funksjonene i mobilene er et kompromis

mellom ønsker fra selgere/kundumenter og pris på produktet.

Så da blir det nok ikke noen Samsung-mobil på meg med det første. :no:

Lenke til kommentar
Så da blir det nok ikke noen Samsung-mobil på meg med det første. :no:

5469513[/snapback]

En unødvendig liten bagatell.. Skulle ønskt jeg hadde hatt de jeg og, men det er vel verdt og kjøpe en samsung telefon selv om den ikke kan spille mp3 toner som meldings lyd. :)

Lenke til kommentar
En unødvendig liten bagatell.. Skulle ønskt jeg hadde hatt de jeg og, men det er vel verdt og kjøpe en samsung telefon selv om den ikke kan spille mp3 toner som meldings lyd. :)

5471727[/snapback]

Som jic sier, det er noe som er opp til den enkelte. Du trenger det kanskje ikke, men det behøver ikke å bety at det gjelder alle andre heller...

Lenke til kommentar
Jeg kan jo legge til at det går ikke an å ha mp3 meldingstone på min K750i heller.

Mp3 kan brukes som ringesignal og alarmsignal, men ikke som meldingstone for sms/mms  :(

5479725[/snapback]

Du tar feil, du kan fint bruke mp3 som meldingstone på din SE K750i.. Det er bare å bla til nederste valg i listen over de standard sms-tonene og du får ved hjelp av filbehandlingen mulighet til å velge en hvilken som helst mp3 som meldingstone!

Lenke til kommentar
Jeg kan jo legge til at det går ikke an å ha mp3 meldingstone på min K750i heller.

Mp3 kan brukes som ringesignal og alarmsignal, men ikke som meldingstone for sms/mms  :(

5479725[/snapback]

Du tar feil, du kan fint bruke mp3 som meldingstone på din SE K750i.. Det er bare å bla til nederste valg i listen over de standard sms-tonene og du får ved hjelp av filbehandlingen mulighet til å velge en hvilken som helst mp3 som meldingstone!

5480060[/snapback]

Beklager, der tok jeg feil.

Lærte noe nytt her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...