abene Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 MillionDollarHomepage pengeutpresset 21-åringingen Alex Tew er blitt millionær på sin ide om å selge piksler på hjemmesiden sin, MillionDollarHomepage.com. Nå er han blitt pengeutpresset. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 11. februar ble hjemmesiden hans angrepet slik at den gikk ned Mener dere januar? Eller februar i fjor? Vel jeg synest at hele idéen om denne siden var tåpelig, men selvsagt er det dårlig gjort å angripe nettsiden. Lenke til kommentar
torgeilo Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 11. februar ble hjemmesiden hans angrepet slik at den gikk ned Mener dere januar? Eller februar i fjor? Vel jeg synest at hele idéen om denne siden var tåpelig, men selvsagt er det dårlig gjort å angripe nettsiden. 5463508[/snapback] Tåpelig? Vel.. Han tjente over 1 million dollar på denne siden.. jeg vil vel heller påstå at det var en genistrek av han Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 11. februar ble hjemmesiden hans angrepet slik at den gikk ned Mener dere januar? Eller februar i fjor? 5463508[/snapback] Oppdatert. Lenke til kommentar
G Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Interessant sak. Fint at dere nevner selskapet som tilbyr en slags beskyttelse som tjeneste. Ser jo ut til at slike bekjempelsestaktikker også kan være en lønnsom bedrift. DDoS angrep hører en jo om til stadighet i nyhetsbilde. Hva må MillionDollarHomepage.com betale for en slik sikkerhetsløsning? Kanskje dere kunne lage en artikkel om slike sikkerhetsløsninger? Det er nok mange uvitende bedrifter som kunne trenge veiledning om temaet. Nå har vi ihvertfall et sted å henvende oss til hvis det blir nødvendig (DDoSprotection.com). Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvordan har han klart å reklamere så godt for siden sin? Er utrolig mange som har betalt han og hvis jeg tenker på meg så ville jeg aldri ha betalt han en eneste krone. Tror ikke noen gidder å gå igjennom hele den lista hans med linker. Minst 10 * 10 px blir jo 100$ = Ca 800 kr for en så liten rute med bilde + en link Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Genial tenkt av "hackerne" da, gi dem litt gratis PR. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Genial tenkt av "hackerne" da, gi dem litt gratis PR. 5464694[/snapback] Hehe... Forresten genial ide! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hvordan har han klart å reklamere så godt for siden sin? Er utrolig mange som har betalt han og hvis jeg tenker på meg så ville jeg aldri ha betalt han en eneste krone. Tror ikke noen gidder å gå igjennom hele den lista hans med linker. Minst 10 * 10 px blir jo 100$ = Ca 800 kr for en så liten rute med bilde + en link 5464390[/snapback] Folk er rare, men det er litt stilig at han har klart og tjene så mykje på noko slikt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Han har jo ikke trengt å reklamere mye, hvis han i det hele tatt har gjort det. De første som kjøpte tenkte sikkert dette kunne bli en god idé og tipset andre om det, så ble mediene oppmerksome på dette og snart visste veldig mange om siden hans. Den gode gamle jungeltelegrafen Endret 20. januar 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Det mest geniale med hele prosjektet var at han ikke trodde han skulle tjene noe serlig på det. Også blir han jo mange millionær! Og nå er det jo bare for oss å finne på en ny genial måte å tjene penger på. Endret 20. januar 2006 av 100smiles Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ja. Er jo mange som har prøvd å kopiere denne geniale ideen, men det blir ikke det samme. Kommer ikke til å få samme oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå