Gå til innhold

Hvorfor så stille om Samsung E360?

Tjohei

Anbefalte innlegg

Satt og bladde i Samsungs hjemmesider og kom over en side om E360. Den så kul ut tenkte jeg, og skulle lese hva folk har sagt om den her på forumet eller hva som er skrevet på Amobil. Og jeg finner ingenting. Hvorfor det? Er det en eller annen grumsetelefon som ikke kommer til Norge? Litt pussig, siden det står på den norske siden at den skal komme i februar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, den skaper kanskje ikke den helt store buzz'en her inne, men at den ikke har blitt nevnt i en nyhet hos Amobil engang, syns jeg er litt rart. Den ser jo ut til å skulle få en hyggelig pris, noe som er viktig for endel (meg inkludert)...

Lenke til kommentar

Som eksepmpel slipper Nokia, Siemens og SE nesten alle sine mobiler på det norske markedet. Samsung derimot har kun noen få av sine utrolig mange modeller på det norske markedet, og har derfor egne norske pressevisninger av sine norske modeller.

Disse pressevisningene kommer ofte måneder etter at modellene først ble presentert internasjonalt. Amobil skriver vel oftest om de store internasjonale Samsung-presentasjonene, og om alle de norske presentasjonene (tror jeg). Om da denne mobilen ikke har blitt vist frem spesielt for Norge er det ganske forståelig at de ikke har skrevet om den, synes i hvert fall jeg.

Lenke til kommentar
Satt og bladde i Samsungs hjemmesider og kom over en side om E360. Den så kul ut tenkte jeg, og skulle lese hva folk har sagt om den her på forumet eller hva som er skrevet på Amobil. Og jeg finner ingenting. Hvorfor det? Er det en eller annen grumsetelefon som ikke kommer til Norge? Litt pussig, siden det står på den norske siden at den skal komme i februar...

5463294[/snapback]

Akkurat som med deg, fattet jeg interesse for denne telefonen, men interessen kjølnet i takt med de tekniske dataene den kunne vise til.

Viser ellers til arehei, som skrev:

"Jeg synes det er naturlig det ikke er noe særlig skriverier om en Samsung-mobil med 128x160 skjerm, VGA-kamera og stort sett ingenting imponerende."

For meg er dermed E360 helt uaktuell.

Lenke til kommentar
For meg er dermed E360 helt uaktuell.

5497932[/snapback]

Jeg venter med å dømme telefonen til jeg ser prisen. Jeg driter nemlig for tiden ikke penger, så selv om kanskje N80 hadde passet bedre til mine interesser, er det desverre lommeboka som bestemmer. Da legger jeg mine krav til en supermobil på hylla og nøyer meg med noe som er bedre enn det jeg har.

Lenke til kommentar
Hva er galt med den du har da?

5502726[/snapback]

Siden du spør... Den er altfor treig, og dessuten litt stor. I tillegg er det dårlig lyd i høyttalerne, noe jeg irriterer meg over siden jeg liker å ha diverse mp3'er som ringetone. Og Java-ytelsen er rimelig schlecht... Og hvis du lurer, så er det Siemens CX65 jeg snakker om. Jo, og så har jeg lyst på EDGE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...