dreamer Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Noen som vet om det er en lur idé og lakke kabinettet i crom? Vil det skalle lett av? Og vil det bli bedre med noen lag klarlakk over? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Nåh går det ann å lakere crom, Det må eg prøve på sykkelen min Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 skal du ha et proft resultat så må du nok regne med å legge en del penger i det.. men d fins jo endel "spray n paint" boxer med "crom" farge.. men d blir nok et ganske amatørmessig resultat Lenke til kommentar
dreamer Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Hvorfor skulle det bli et amatørmessig resultat? Jeg har aldri lakket noe i crom før så jeg vet ikke hvordan lakken oppfører seg =) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 me lakk så får du jo ikkje heilt "ekte" krom uansett då.. trur eg, virka så usansynli lissom...... Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 du vil nok slite med å få speilglans ved å bruke cromspray. felglakk f.eks. blir ikke skinnende og like blank som krom. har du god råd, kan du sende kab. inn til fornikling eller forkromming, men det koster. klarlakk vil hjelpe litt på glansen, men det blir lett stygt og sjoldete. prøv i allefall på noe annet før du setter i gang med kabinettet. :smile: Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 finn ut hvor de driver med galvanisering og få dem til å dyppe det i sink bad, ta av all plasten først, blir ganske varmt men resultatet blir stilig Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Snatch skrev (2002-09-14 00:03):finn ut hvor de driver med galvanisering og få dem til å dyppe det i sink bad, ta av all plasten først, blir ganske varmt men resultatet blir stilig Ja det ville blitt stilig, Men desverre nytter det bare ikke å gi kabinettet etbad. Har ikke noen anelse hvor lenge. Kommer ann vel hvor mye strøm som blir ført gjennom. Skulle gjort det på sykkelen min er noe som ikke så bra lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå