Arsenal_RULES Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Holder på å skal lage en action film, men det fins jo ikke et eneste greit forum for Vegas brukere på hele nettet, så for vel spørre her da Noen som vet hvordan jeg kan bruke bluescreen og sånt i Vegas? Eller for eksempel filme mange scener slik at det kan bli flere av meg? Hvis du har god peiling, og er interessert i et lite samarbeid innimellom, her er msn’n min : [email protected] Endret 19. januar 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Noen som vet hvordan jeg kan bruke bluescreen og sånt i Vegas? Ta en titt på Chroma keyer som ligger i Video FX Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Ok, tusen takk Har du god peiling på Vegas eller? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Du kan ikke ha søkt mye... http://www.wideopenwest.com/%7Ewvg/tutorial-menu.htm Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Sony forumet er en veldig god plass å gå Lenke til kommentar
-pHoBiC- Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Eller for eksempel filme mange scener slik at det kan bli flere av meg? Hvis du har god peiling, og er interessert i et lite samarbeid innimellom, her er msn’n min : [email protected] 5463248[/snapback] Film samme scenen flere ganger, med kamera på stativ. Så legger du hver scene oppå hverander i "layers" bruke bruke effecten Cookie cutter, for å gjøre det gjennomsiktig der DU ikke er... Om du skjønner... Blir pes om du "går forbi" deg selv da men... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 tester ut teknikken nå =) wee Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Funket genialt, thx =) men er det ikke mulig å lage egne sånne cockie cutters? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå