jazzen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hei alle sammen! Jeg trenger en ny laptop og har ca 15 lapper jeg kan bruke. Jeg syntes rett og slett det er for mye å velge i så jeg har problemer med å bestemme meg? Jeg vil helst ha med 17".. Er det noen som har noe forslag og gode argumenter for hvorfor jeg bør velge akkurat den? Jeg har sett på ett par stk, men veit ikke om de er av de bedre innen det segmentet jeg leter i . 1. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313756&cks=PLC 2. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=60473 Er de jeg har sett på, er dette ok maskiner eller er det noe annet jeg burde velge? Takker for alle svar. Mvh jazzen Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg ville gått for Dell 9300-9400 , jeg mener de er klart de beste maskinene med 17 skjerm i denne prisklassen grunnet gode grafikk kort bla annet. (dell.no) Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg ville gått for Dell 9300-9400 , jeg mener de er klart de beste maskinene med 17 skjerm i denne prisklassen grunnet gode grafikk kort bla annet. (dell.no) 5463550[/snapback] Hmmm... Er ikke så glad i dell egentlig.. Hva er det som er så bra med denne i forhold til de 2 jeg nevner da? Tar gjerne imot flere forslag Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg ville gått for Dell 9300-9400 , jeg mener de er klart de beste maskinene med 17 skjerm i denne prisklassen grunnet gode grafikk kort bla annet. (dell.no) 5463550[/snapback] Hmmm... Er ikke så glad i dell egentlig.. Hva er det som er så bra med denne i forhold til de 2 jeg nevner da? Tar gjerne imot flere forslag 5463624[/snapback] Vel jeg har en Dell 9300 selv, og det jeg syntes er veldig bra med denne er bla annet at den er veldig stille og kjølig "dette betyr mye for meg" den har også et veldig godt skjermkort, og dette er vesentlig når man kjøper en maskin med 17 skjerm... Acer maskinen er bra den men litt dyr kanskje, Hp maskinen faller jo helt ut med et dårlig skjermkort X600 "i forhold til de andre" samt den har et stort ankerpunkt en treg harddisk på 4200Rpm er jo håpløst etter min mening... Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg ville gått for Dell 9300-9400 , jeg mener de er klart de beste maskinene med 17 skjerm i denne prisklassen grunnet gode grafikk kort bla annet. (dell.no) 5463550[/snapback] Hmmm... Er ikke så glad i dell egentlig.. Hva er det som er så bra med denne i forhold til de 2 jeg nevner da? Tar gjerne imot flere forslag 5463624[/snapback] Vel jeg har en Dell 9300 selv, og det jeg syntes er veldig bra med denne er bla annet at den er veldig stille og kjølig "dette betyr mye for meg" den har også et veldig godt skjermkort, og dette er vesentlig når man kjøper en maskin med 17 skjerm... Acer maskinen er bra den men litt dyr kanskje, Hp maskinen faller jo helt ut med et dårlig skjermkort X600 "i forhold til de andre" samt den har et stort ankerpunkt en treg harddisk på 4200Rpm er jo håpløst etter min mening... 5463655[/snapback] Ja... tenkte meg at den hå'en blei litt slapp på grafikken.. Den acer'n er litt dyr ja, men får den ca 1500 billigere enn det som står der så det hjelper jeg jo noe. Havner vel på ca det samme med en dell av den typen. Er det noen som har testet denne acer maskinen og som har noen erfaringer de ønsker å dele med meg? Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Du får 9400 til ca 14.000 om du velger det meste på minimum, (uansett en knall maskin) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå