Gå til innhold

Demo av Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det var fantastisk dårlig. Til å begynne med ble jeg litt lurt av den pene grafikken, men så oppdaget jeg hvor mye dårligere det er enn feks Swat 4. Grusom AI, latterlig "ragdoll", og ekstremt dårlig lyd. Skyte-lydene kan jo ikke være ferdige?!

 

Veldig stilig å sikte, forresten, men det er vel det eneste positive jeg har å komme med.

Lenke til kommentar

Har jeg prøvd samme demo som alle andre her?

Eneste som ikke har fungert, er våpenlyden. Fant en fiks på det rimelig kjapt og siden har den vært dønn stabil. AI'en synes jeg er helt grei. Folkene løper hverken hakkete eller vimpser spesielt mye. Tvert i mot så tar de dekning bak en søyle eller bil rimelig kjapt.

 

At kartet ikke er der lengere er en svakhet(men det er jo bare en demo folkens så vent litt), hvis det viser seg at den ikke kommer med i ferdigversjonen.

 

Av de tingene som jeg ikke likte med demoen, så var det mest punchen i våpnene. De virket litt tamme(både lyd og rekyl). En annen ting som ikke falt i smak, er at man har uendelig med ammo på sekundærvåpnet.

 

Hvis dere ser på screenshotene som er lagt ut på rainbowsixgame.com, så ser dere at det er mange elementer som mangler i spille GUI'en(bl.a radar osv).

 

Ellers så syntes jeg at jeg fikk mer flyt i spillet i Lockdown enn i Raven Shield. Grafikken er dessuten helt rå

Lenke til kommentar

Har lasta ned og spilt demoen, ikke så fornøyd i forhold til SWAT 4 på grunna v kommandoene, men håper at de kanskje legger til mer der. Det som overrasket meg mest var at når jeg sa f. eks "Move to this position" til micen mens jeg holdt inne m, så tok laget mitt og gikk mot dit jeg pekte.

Lenke til kommentar

Har dere sett filmtraileren fra 13.2.2006 som ligger på www.rainbowsixgame.com?

 

Den ene scenen mot slutten av klippet (56 sekunder inn i klippet) viser hvor håpløs AIen er i det spillet på enkelte punkter. De har jo med den klassiske feilen med at datafolk ikke bryr seg om at kollegaene blir skutt av en sniper!

 

I klippet sitter to terrorister noen få meter fra hverandre og passer på noen gissler. Man ser dette gjennom kikkertsiktet til spilleren. Siktet beveger seg så bort til hodet til den ene terroristen, og det smeller i det terroristen blir skutt i hodet og faller død om. Den andre terroristen bryr seg mindre (på tross av at dette tilsynelatende skjer i synsfeltet hans), og bare sitter der helt uanfektet slik at spilleren kan flytte siktet bort til hodet hans også.

 

Dette er en så utrolig amatørmessig feil at det burde vært en lov mot det, spesielt i denne typen spill. :nei:

 

Jo mer jeg ser av dette spillet, jo mer skuffet blir jeg. :roll:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...