k1mzor Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Istedet for mange poster tenkte jeg vi kunne dele Noen tips og triks til Gainward GeForce 6600GT Her. - Drivere. - Klokke programmer. - Feil Og mye mer. Selv har jeg ett spørsmål. Jeg prøvde å innstalere Nvtray, men når innstalasjonen var ferdig kom dette bildet opp. Det kan ha noe å gjøre med at jeg ikke har lasta ned den nye driveren. Jeg har prøvd den, men det var ikke tempratur måling på den. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 akkurat den der feilen tipper jeg er en ufullstendig installasjon. test å avinstaller nvtray og legg det inn på nytt. jeg har fått lignende feilmeldinger med div systrayprog som gir seg ut for å være hendige. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Ok. Men om jeg skal laste ned ny driver, er det denne driveren jeg skal laste ned? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 tror ikke at nvtray følger med den pakken, det der er vel den reine grafikkdriveren. for tilleggsprogramvare til kortet kan du vel velge download software i stedet for drivers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå