akristina92 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Hei. Her satt jeg og spillte, og hadde meg en liten tur til orgrimmar. Stappa noen ting inn i AH, og gikk til "flyplassen", rett utenfor tårnet fikk jeg noe forferdelig lag, og jeg ble disconnected, jeg logger meg på, spiller i rundt 5min og blit disconnected igjen. Sånn går det i det evige nå. Dette har aldri skjedd meg før, og det hendte sånn plutselig nå nettopp. Noen som aner hva som er galt, og hva som må til for å fikse det? EDIT: Prøvde igjen. Pingen min var skyhøy og jeg fikk knapt spille i ett minutt. EDIT2: Må nesten legge til at jeg bruker Nextgentel. Endret 19. januar 2006 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hadde ikke ngt problemer i trøndelag i natt? anywho, hvor lenge har du spilt? tolker ut i fra din frustrasjon at dette er en ny erfaring for deg? kan hende at det er litt forskjell fra realm til realm men på burning legion er ikke dette uvanlig kost. og skyldes som regel ustabil server (blizz ftw) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 hadde ikke ngt problemer i trøndelag i natt? anywho, hvor lenge har du spilt? tolker ut i fra din frustrasjon at dette er en ny erfaring for deg? kan hende at det er litt forskjell fra realm til realm men på burning legion er ikke dette uvanlig kost. og skyldes som regel ustabil server (blizz ftw) 5462986[/snapback] Hvor lenge jeg har spilt? Sånn "overall"? Isåfall, så begynner det å nerme seg et år nå. Og ja, har aldri opplevd noe lignende før. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hadde ikke ngt problemer i trøndelag i natt? anywho, hvor lenge har du spilt? tolker ut i fra din frustrasjon at dette er en ny erfaring for deg? kan hende at det er litt forskjell fra realm til realm men på burning legion er ikke dette uvanlig kost. og skyldes som regel ustabil server (blizz ftw) 5462986[/snapback] Hvor lenge jeg har spilt? Sånn "overall"? Isåfall, så begynner det å nerme seg et år nå. Og ja, har aldri opplevd noe lignende før. 5462987[/snapback] hvilken server? og hvordan er population på din server? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Spiller på Dragonmaw, full populated. Men har ikke spillt der hele tiden. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Spiller på Dragonmaw, full populated. Men har ikke spillt der hele tiden. 5462998[/snapback] jeg holder en knapp på serverustabillitet og dernest isp-prob. det -kan- jo være noe med uværet. åssen ligger du an ellers på ping? veit ikke hvor serverne står hen men du kan jo teste med å ping div locations verden over for å se om linja di er a-ok. subsidiært test å laste ned et linux-iso fra en server for å se transferrate (eller ta i bruk hw.nos eminente speedometer.) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Linja mi skal være ok. Satser på at det er fra Blizzard sin side, da. HW.no sitt speedometer sier "Nedlastningshastigheten din er 5867 kbits/sekund*." Det stemmer ganske bra. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 siden ditt problem er at du detter ut av serveren kan det være en ide å pinge litt rundtomrking også for å utelukke at linja di er pjusken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå