sinnadyr Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Trenger seriøst den filmen men jeg finner den ikke noen plass Det er detbeste av det verste som noen gang er laget. Ville satt stor pris på om noen hadde filmen som de kunne kopiere eller selge til meg Med vennlig hilsen sinnadyr Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Du finner den på Amazon her. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Eller ganske mye billigere fra DVD Pacific, anmeldelse av R1-disken her, etter alt å dømme en utmerket utgave av en elendig film. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2006 Njål, er det som er poenget. Den er så utspekulert bra at denne er NØDT til å oppdrives. Men må vel bli medlem hvis jeg skal få filmen billigere som du sier Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Å være 'medlem' på DVDPacific innebærer ikke noe mer enn at du må registrere deg. Akkurat som du må på alle andre online-butikker. Edit: Post Nr. 1349 \00/ Endret 28. januar 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå