molna Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Nå husker ikke jeg ord-rett hva dem sa De snakket om at de ikke bryr seg særlig om markeds-andeler, heller først og frems om å skape en lønnsom business og at de hadde håp om å gå i pluss ved slutten av 2006. Dette skal de delvis oppnå ved å gå bort fra lavpris-segmentet og satse mer på highend-mobiler, som f.eks EF81. Men dette interesserer da ikke deg Lenke til kommentar
Habla Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nå husker ikke jeg ord-rett hva dem sa De snakket om at de ikke bryr seg særlig om markeds-andeler, heller først og frems om å skape en lønnsom business og at de hadde håp om å gå i pluss ved slutten av 2006. Dette skal de delvis oppnå ved å gå bort fra lavpris-segmentet og satse mer på highend-mobiler, som f.eks EF81. Men dette interesserer da ikke deg 5488692[/snapback] Selve merket er jeg ikke noe opptatt av, siden jeg har andre favoritter. Men det er alltid morsomt å følge med på store snu oprasjoner av selskaper. De har lagt press på seg selv. Det er ikke akkurat lenge til før de skal gå i pluss. All ære til dem hvis de greier det. Hvor stor finansiell ryggrad har BenQ ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nei du det har jeg ingen peiling på. Kjenner ikke BenQ noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg