kewell79 Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) hadde kommet meg til black list 10 da min Xbox 360 frøs! og når jeg skrudde den på igjen fikk jeg beskjed om at save gamen var corrupt! noen måter å få den tilbake på? høres umulig ut men........ det merkelige er at jeg ikke har hatt et eneste frys fra 2. des til 15. jan når jeg spilte på vanlig tv, men nå når jeg har spilt i HD 2 siste dagene har den fryst seg 2 ganger ! Endret 19. januar 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Du har vært drituhelding. Fått en heng akkurat under saving, så er savefilen korrupt. Kan ikke tenke det lar seg løse på noen måte. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 er det mulig å skru av auto save? får ikke testet før i morgen.... Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 tror ikke det går ann.. det kommer jo en melding på starten av spillet at "spillet bruker autosave" eller noe sånt. Er foresten på Blacklist 8 Lenke til kommentar
teekej Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 er det mulig å skru av auto save? får ikke testet før i morgen.... 5467930[/snapback] Ja det er mulig. det har jeg gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå