Killerquo Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 ja haha, for eneste grunnen til at noen kan si noe slikt er hvis de er jomfru..alle som har hatt sex elsker det, aint that rite 5465887[/snapback] Hvis folk skal tenke som deg ville verden bli en kjedelig plass, syns jeg. Sex og kjærlighet er bøg? Kjærlighet er det som gjelder over alt på jord, for faen. Og da mener jeg all slags kjærlighet. Se venner som er glad i hverandre, familie, kjærester osv. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Endret 19. januar 2006 av TorgeirS Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 ja haha, for eneste grunnen til at noen kan si noe slikt er hvis de er jomfru..alle som har hatt sex elsker det, aint that rite 5465887[/snapback] Er du gretten over at du ikke kan mekke deg dame/ gutt ellerno ? Du kommer ingen vei med negativ oppførsel iallefall ! hehehehe Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Vi skal altså kvitte oss med kjærlighet og sex for å være/bli intelligente ? Ikke sex, kjærlighet, og alt det bøget der. For et kjedelig sted det skulle vært uten kjærlighet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ikke sex, kjærlighet, og alt det bøget der. For et kjedelig sted det skulle vært uten kjærlighet. 5466031[/snapback] Neida, for da hadde vi utviklet kule spill! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ikke sex, kjærlighet, og alt det bøget der. For et kjedelig sted det skulle vært uten kjærlighet. 5466031[/snapback] Neida, for da hadde vi utviklet kule spill! 5466037[/snapback] Jeg ser du liker spill = kjærlighet for det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kjærlighet suger når man ikke har det, sex suger når man ikke får det. Du vil nok komme på hvorfor sex selger når det blir noe på deg (evt igjen). Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Kjærlighet suger når man ikke har det, sex suger når man ikke får det. Du vil nok komme på hvorfor sex selger når det blir noe på deg (evt igjen). 5466213[/snapback] Jeg vil prompe inn en HVIS i den siste setningen der... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 herregud latterligste posten på lang tid. kjærlighet og sex er det som driver ekstremt mange mennesker, gutt kom deg vekk fra dataen gå og møt folk og eventuelt jenter. hvis framskrittet i menneskeheten ligger i teknologi er vi doomed. ser for meg sterile rør med befruktede egg som føres inn i livmoren. jaja livets magi er over *woohoo* shame on you! Lenke til kommentar
chris Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 sex selger som bare faen.og det er bare TRIST! 5465662[/snapback] Neida, at Iron Maiden fremdeles selger derimot. (*drumsolo*) ja haha, for eneste grunnen til at noen kan si noe slikt er hvis de er jomfru..alle som har hatt sex elsker det, aint that rite 5465887[/snapback] Sex er skamdeilig, skamdeilige ting selger. Logikken er jo tilstede. 5465927[/snapback] Svært så enig med LarsP her, men heller "skameligdeilig" Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Sex er vel et instinkt mener jeg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Den eneste grunnen til vi lever er faktisk at vi skal sende menneskeheten videre med og formere oss. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 sex selger som bare faen.og det er bare TRIST! 5465662[/snapback] Neida, at Iron Maiden fremdeles selger derimot. (*drumsolo*) ja haha, for eneste grunnen til at noen kan si noe slikt er hvis de er jomfru..alle som har hatt sex elsker det, aint that rite 5465887[/snapback] Sex er skamdeilig, skamdeilige ting selger. Logikken er jo tilstede. 5465927[/snapback] Svært så enig med LarsP her, men heller "skameligdeilig" 5467940[/snapback] Svært så enig med chris her, men heller "skammeligdeilig". Kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Grunnen? Vi er fortsatt en gjeng med aper som lokkes av våre instinkter. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) sex selger som bare faen.og det er bare TRIST! 5465662[/snapback] Neida, at Iron Maiden fremdeles selger derimot. (*drumsolo*) Hva er det jeg hører? Er ellers enig med andre del av LarsP's post. Er jo helt naturlig. Endret 21. januar 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 sex selger som bare faen.og det er bare TRIST! 5465662[/snapback] Neida, at Iron Maiden fremdeles selger derimot. (*drumsolo*) *sette et kyllingbein i halsen, jakte ned lars og spise tarmene hans lettkrydret med hvitløk og chilli* Lenke til kommentar
sir-bob Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 For at mennesket skal nå det neste nivået innen intelligens, må noen ofre seg.Hvis alle hadde løpt rundt som sexgale unger hadde ingen fått gjort noen ting. Jeg tror at menneskets neste steg i evolusjonen ligger ved teknologi og mental framgang. Ikke sex, kjærlighet, og alt det bøget der. 5465808[/snapback] Ja, ala som i filmen Thx 1183. Det hadde vært saker! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Det er mange av de menneskene vi regner som store tenkere som hadde koner. Einstein hadde kone, og flere andre forhold, Ivar Aasen hadde ikke kone. Åndsvakt ekstraspråk, NEI TAKK! Dødbringende oppfinnelser, YES SIR! Endret 21. januar 2006 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg synest det fokuseres for mye på skjermkort. Hver gang jeg går inn på hw.no, ser jeg en artikkel om det nyeste "ATI Radeon GLXZ uber 9999 1337haxx0r 2K"-kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå