Left Blank Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Det virker som om hovedgrunnen til at de fleste mennesker lever er for å lage samhold med andre personer. Folk bytter kjærester så det holder etc. "Status" er visste veldig viktig for folk, dvs single, gift, samboer, ol. Hvorfor er det slik? Hvorfor fokuserer folk så mye på om man er sammen med noen eller ikke? Leser ut herfra trådene, f eks klesstils tråden, "kommer an på hva jentene liker" eller "kommer jo an på hvilke jenter du er sammen med." Det vil da si at den største grunnen til at folk kler seg bra, er for det motsatte kjønn. Hva med å finne seg noe annet å gjøre enn å hele tiden fokusere på kjærester og slikt? Noen forklar. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Grunnen til at jeg kler meg bra er at man føler seg bra når man får kommentarer om det Og de kommentarene får man ofte fra jente, ergo kler man seg bra for jenter Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 + Mote press, press for å være samlet i en "gjeng" en gruppe. Tilhørighet er en veldig viktig del i en ungdomsliv. joltaire, dette er fakta as Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Grunnen til at folk er opptatt av sex er jo ganske opplagt. Det er jo snakk om en av de sterkeste naturdriftene vi har (ved siden av behov for mat, drikke og overlevelse). Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 bleh folk er desperate etter kontakt. hva med å holde seg alene i et par år. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Dette var egentlig en usaklig post. Hva så om folk skal holde seg alene i et par år ? Mennsker har behov for sosial omgang, ikke bare sex, men noen og snakke med, i gode og onde dager, tilhørighet, og ja, kontakt ! Det er ikke galt og ha sex, fordi det er en naturlig drift hos mnsk. og det er ikke galt og ville ha kontakt. Verden hadde vært kjedlig uten noen her på forumet - Right Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvorfor er alt så fokusert på sex? Sex selger. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Sex er egentlig den eneste grunnen til vår eksistenst. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Sex er egentlig den eneste grunnen til vår eksistenst. 5463150[/snapback] for ikke å glemme karbonmolekyler og vann til første poster og en kommentar til dette: "Det virker som om hovedgrunnen til at de fleste mennesker lever er for å lage samhold med andre personer". Mennesket er et sosialt dyr, se på apene og hva de driver med (sikkert mulig å se et program om noen aper dersom du har animal planet els) Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvis du tar bort dataen din, eller i det heletatt alt du bruker hver dag som du syns er morro å holde på med. Hva har du igjen da? Ingen ting. Følelsen du får av en jente som er glad i deg og viser det er bedre enn all rus som du kan finne i naturen strømmendes gjennom hjernen din på en gang. Men uansett, alt er da ikke fokusert på bare sex? Det er jo selvsagt en del av det, det handler også om følelser, å være intim med den du er aller mest glad i her i verden og gjøre henne godt.. gi henne gode følelser samtidig som hun gir deg gode følelser tilbake. Det kan ikke måle seg med noe annet. De som spør etter hvilke klær jenter liker, spør vel fordi de har lyst på en kjæreste. Og hvis man kler seg bra og ser bra ut så er sjansene mye større for at man kan tiltrekke seg jenter. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Gruppepress er bare bullshit syns nå jeg Men naturen har skapt oss så vi skal parre med det motsatte kjønn, og skape flere mennesker som fører mennskeheten videre. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Tja, jeg vet ikke, men sex er sikekrt ganske godt siden mer enn halve voksenlivet kretser rundt det men synes det er litt masete inniblant. Tre folk som jeg var bestevenn med før prater ustanselig om sex og "jeg har runka siden jeg var 6 år" og er helt sexfikserte og jeg blir sett på som weirdo fordi jeg ikke bryr meg om sex eller har nakenbilder på mobilen. Men som kongen av shockrock sa: "Sex, death and money, honey, that's what makes the world go round." Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvorfor er alt så fokusert på sex? Sex selger. 5463084[/snapback] sex selger som bare faen. og det er bare TRIST! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hva med å holde seg alene i et par år. Mener du å leve isolert fra alle andre ? Det hadde hvertfall ikke vært sunt. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hadde egentlig planer om å skrive - "liker ikkje du sex?" - "hvor gammel er du?" inntil eg besøkte profilen din. det forklarer hvorfor du tar opp dette enmet. du er en asosial super CS nerd (ettersom 505 av 656 postene din er i CS kategorien). og har eg også på følelsen av at du er 12/13 år gammel, og kanskje endå er redd for jentelus. tilbake til topic: Gutter kler seg bra for at jentene skal synest dei er sexy, delige ol. samme med jentene. ser ingen problem i at værden er slik. hvorfor fokusere på annet enn å skaffe seg dame/mann? de må da være gøyere å ha kjæreste å ha noen som alltid er der for deg, ikkje bare dei faste Superserverene til CS ol. see my point? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) For at mennesket skal nå det neste nivået innen intelligens, må noen ofre seg. Hvis alle hadde løpt rundt som sexgale unger hadde ingen fått gjort noen ting. Jeg tror at menneskets neste steg i evolusjonen ligger ved teknologi og mental framgang. Ikke sex, kjærlighet, og alt det bøget der. Endret 19. januar 2006 av joltaire Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Ikke sex, kjærlighet, og alt det bøget der. 5465808[/snapback] jomfru kek?! Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 ja haha, for eneste grunnen til at noen kan si noe slikt er hvis de er jomfru.. alle som har hatt sex elsker det, aint that rite Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hvorfor er alt så fokusert på sex? Sex selger. 5463084[/snapback] sex selger som bare faen. og det er bare TRIST! 5465662[/snapback] Indeed. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 sex selger som bare faen.og det er bare TRIST! 5465662[/snapback] Neida, at Iron Maiden fremdeles selger derimot. (*drumsolo*) ja haha, for eneste grunnen til at noen kan si noe slikt er hvis de er jomfru..alle som har hatt sex elsker det, aint that rite 5465887[/snapback] Sex er skamdeilig, skamdeilige ting selger. Logikken er jo tilstede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå