Gå til innhold

Neste Generasjons-kort, når kommer de?

asad

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg planlegger å kjøpe ny pc rundt tiden Oblivion kommer ut, lurer jeg på når neste-gererasjons skjermkort kommer ut. Har hørt noe rykter om at det skulle være i juni?Stemmer dette?

Vil være en smule surt å punge ut 6 lapper for et kort nå, for å så se mye bedre kort tilgjengelige 2-3 mnd senere... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på det samme, lite spill nå som krever sinnsyke kort uansett.

5462635[/snapback]

Ja, det er det som er saken. Litt "synd" at oblivion kommer ut AKK før generasjons-skifte :( En mulighet er jo å vente med å kjøpe oblivion og først spille det når de nye korta kommer. Kjøper man kort da, til rundt 6k, har man neste-gen kort en god stund framover. Ikke bare noen få mnd, som nå.

dillema dette her :hmm:

Lenke til kommentar

de skal vel komme ut i august tror jeg. Leste det et sted. Selv kjøpte jeg 7800GTX 512 kortet nå for å ha det gøy fram til neste jul. Da kjøper jeg MS vista, nyeste high end skjermkortet med Dx10 osv. Tror det blir ganske så bra.

Liten julegave til meg selv ;) Føler på meg at dette passer min lommebok best. Du får se hvordan din vil ha det å ta det ut i fra den...

Lenke til kommentar
Lurer på det samme, lite spill nå som krever sinnsyke kort uansett.

5462635[/snapback]

Ja, det er det som er saken. Litt "synd" at oblivion kommer ut AKK før generasjons-skifte :( En mulighet er jo å vente med å kjøpe oblivion og først spille det når de nye korta kommer. Kjøper man kort da, til rundt 6k, har man neste-gen kort en god stund framover. Ikke bare noen få mnd, som nå.

dillema dette her :hmm:

5462656[/snapback]

Har du noen av topp-kortene nå så har du de ikke "bare" i noen måneder. Det er dte dummeste jeg har hørt

Lenke til kommentar

Den nye generasjonen skjermkort kommer til sommeren, Nvidia sitt skjermkort får kodenavn G80 med støtte for Direct-X 10 og Shader Model 4.0.

GeForce 7800GTX 512 var bare en "nødvendig" lansering siden ATI kommer med sitt nye skjermkort, R580 (X1900) mot slutten av januar. Er vel bare for å fylle inn gapet.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

hey tusen takk :) Hyggelig og høre. Vel jeg ser på ting som dem er, her å nå. Hva du vil få det mest gøy med som å er litt mer lønnsomt. Skal du bytte skjermkort for vært nye kort som kommer på markedet. Så blir du jo blakk. I allefall nå som det kommer topp kort ut så hyppig som det gjør.. hehe

Lenke til kommentar
hey tusen takk :) Hyggelig og høre. Vel jeg ser på ting som dem er, her å nå. Hva du vil få det mest gøy med som å er litt mer lønnsomt. Skal du bytte skjermkort for vært nye kort som kommer på markedet. Så blir du jo blakk. I allefall nå som det kommer topp kort ut så hyppig som det gjør.. hehe

5466027[/snapback]

Jeg vet at det lureste hadde vært å hoppe over denne generasjonen her, og heller kjøpe neste generasjons kort. For min del. Men så kommer så mange bra spill før sommerferien, og jeg har liksom sett fram til å kjøpe ny pc i mars eller noe.

har a64 3000, 1gb ram, Gf6800Gt. Kjørte quake 4 ganske flytende må jeg si. Kanskje oblivion vil kjøre greit på pcen...

vet ikke jeg ass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...