asad Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ettersom jeg planlegger å kjøpe ny pc rundt tiden Oblivion kommer ut, lurer jeg på når neste-gererasjons skjermkort kommer ut. Har hørt noe rykter om at det skulle være i juni?Stemmer dette? Vil være en smule surt å punge ut 6 lapper for et kort nå, for å så se mye bedre kort tilgjengelige 2-3 mnd senere... Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Lurer på det samme, lite spill nå som krever sinnsyke kort uansett. Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Lurer på det samme, lite spill nå som krever sinnsyke kort uansett. 5462635[/snapback] Ja, det er det som er saken. Litt "synd" at oblivion kommer ut AKK før generasjons-skifte En mulighet er jo å vente med å kjøpe oblivion og først spille det når de nye korta kommer. Kjøper man kort da, til rundt 6k, har man neste-gen kort en god stund framover. Ikke bare noen få mnd, som nå. dillema dette her Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 de skal vel komme ut i august tror jeg. Leste det et sted. Selv kjøpte jeg 7800GTX 512 kortet nå for å ha det gøy fram til neste jul. Da kjøper jeg MS vista, nyeste high end skjermkortet med Dx10 osv. Tror det blir ganske så bra. Liten julegave til meg selv Føler på meg at dette passer min lommebok best. Du får se hvordan din vil ha det å ta det ut i fra den... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 enig med deg på den der tror min pc kommer til å dra Oblivion bra nok Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Lurer på det samme, lite spill nå som krever sinnsyke kort uansett. 5462635[/snapback] Ja, det er det som er saken. Litt "synd" at oblivion kommer ut AKK før generasjons-skifte En mulighet er jo å vente med å kjøpe oblivion og først spille det når de nye korta kommer. Kjøper man kort da, til rundt 6k, har man neste-gen kort en god stund framover. Ikke bare noen få mnd, som nå. dillema dette her 5462656[/snapback] Har du noen av topp-kortene nå så har du de ikke "bare" i noen måneder. Det er dte dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Den nye generasjonen skjermkort kommer til sommeren, Nvidia sitt skjermkort får kodenavn G80 med støtte for Direct-X 10 og Shader Model 4.0. GeForce 7800GTX 512 var bare en "nødvendig" lansering siden ATI kommer med sitt nye skjermkort, R580 (X1900) mot slutten av januar. Er vel bare for å fylle inn gapet. Endret 19. januar 2006 av lavizh Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Godt vi er enig fluesopp lavizh ikke virk så negativ til 7800GTX 512. Den drar skinnet av pølsa forsatt å vil gjøre det fremover selv om masse godbiter kommer. Så det er en anbefaling og kjøpe den, men som sakt. Gjør det du har råd til Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 For å være helt ærlig så er jeg veldig ofte enig med deg, spesielt når det gjelder skjermkort. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hey tusen takk Hyggelig og høre. Vel jeg ser på ting som dem er, her å nå. Hva du vil få det mest gøy med som å er litt mer lønnsomt. Skal du bytte skjermkort for vært nye kort som kommer på markedet. Så blir du jo blakk. I allefall nå som det kommer topp kort ut så hyppig som det gjør.. hehe Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 hey tusen takk Hyggelig og høre. Vel jeg ser på ting som dem er, her å nå. Hva du vil få det mest gøy med som å er litt mer lønnsomt. Skal du bytte skjermkort for vært nye kort som kommer på markedet. Så blir du jo blakk. I allefall nå som det kommer topp kort ut så hyppig som det gjør.. hehe 5466027[/snapback] Jeg vet at det lureste hadde vært å hoppe over denne generasjonen her, og heller kjøpe neste generasjons kort. For min del. Men så kommer så mange bra spill før sommerferien, og jeg har liksom sett fram til å kjøpe ny pc i mars eller noe. har a64 3000, 1gb ram, Gf6800Gt. Kjørte quake 4 ganske flytende må jeg si. Kanskje oblivion vil kjøre greit på pcen... vet ikke jeg ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå