Filla Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Mulig dette var kjent, men ser at netshop nå også selger svarte P180. Du kan beundre vidunderet her. Endret 18. januar 2006 av Filla Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) .............. Endret 26. mars 2007 av Govassa Lenke til kommentar
2rb Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Kjøpte dette hos komplett for 2 veker siden pga ELENDIG luftgjennomstrømming i mitt gamle billig-kabinett... Strålande fornøyd Eineste minuset hos meg er at eg har ein bZerk PSU som ikkje følger ATX-standarden, og denne gjer at eg ikkje kan bruka kabinett-vifta som står framfor PSU da desse kommer i konflikt med kvarandre. Men vifta i PSU suger nok luft gjennom den nedre delen, så har ikkje bruk for den vifta... Skal i veka få lagt kablene skikkelig til... Om det er interesse for det kan eg sikkert få lagt ut nokon dårlige mobil-bilder etter eg har ordna litt inni der... Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) .............. Endret 26. mars 2007 av Govassa Lenke til kommentar
2rb Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Legg gjerne ut bilder Foruten at det er flott å se på, får det jo veldig gode tilbakemeldinger mht støy og kjøling! Men kanskje du vet hva som er forskjellen mellom den sorte utgaven og den "vanlige" blanke? 5526269[/snapback] Veit desverre ikkje kva som er forskjellen, men slik eg forstår sida til Antec så er det egentlig ingen forskjell... Har desverre ikkje fått lagt ut bilder enda pga systemskifte på jobben... Lange dager... Skal prlva å få til noko i dag, men lover ingen ting... Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) .............. Endret 26. mars 2007 av Govassa Lenke til kommentar
2rb Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) hmmm... bildene mine vart så tragisk dårlige at eg ikkje ser poenget med å legga dei ut Nå veit eg ka eit dårlig mobilkamera betyr... (SE T610) Heh... Prøver å være kreativ... Veit ikkje heilt korleis eg skal få tatt bilder, men skal nok få løyst det... Håper eg... Edit: Kanskje eg skal ta med eit sånnt 6 eller 8 megapixel kamera frå jobben Som om eg hadde fått det med meg, men... Endret 3. februar 2006 av 2rb Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) .............. Endret 26. mars 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå