Gå til innhold

Problem med minnekortet på N70


andeik

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått en Nokia N70 sammen med ett Kingston 512 MB MMC-RS Dual voltage.

 

Jeg klarer helt fint å åpne minnekortet på datamaskinen, men når jeg setter minnekortet i Nokia N70, vil ikke telefonen engang registrere at det er satt inn ett minnekort.

 

Jeg har prøvd å formatere det med FAT på datamaskinen, men det fungerer fremdeles ikke.

 

Det medfølgende kortet(64MB) fungerer helt fint på mobilen selvom jeg formaterer det i FAT i Windows.

 

Hva skal jeg gjøre?

Endret av andeik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter N70 dual voltage kort?

 

Det er litt frem og tilbake om det på forskjellige modeller. Men jeg vet det har vært et problem med andre mobiler. At man må ha et singel voltage kort.

 

Men på min Nokia 6600 fikk jeg engang et kort som funka sporadisk. Det var mao skadet. Fikk det byttet.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Hei

Prøv å slå av mob og slå på igjen og gå innpå "Minne" og formater kortet,jeg har akkurat det samme kortet og ikke hatt noe problem

5470335[/snapback]

 

jepp, det som bør gjøres er å formatere kortet gjennom telefonen. dual voltage betyr, hvis jeg ikke tar helt feil, at kortet støtter "lav/høy" volt og kan brukes på de fleste telefoner. Nyere nokia-telefoner krever derimot at kortet støtter "lav" volt (1,8v)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei

Prøv å slå av mob og slå på igjen og gå innpå "Minne" og formater kortet,jeg har akkurat det samme kortet og ikke hatt noe problem

5470335[/snapback]

 

jepp, det som bør gjøres er å formatere kortet gjennom telefonen. dual voltage betyr, hvis jeg ikke tar helt feil, at kortet støtter "lav/høy" volt og kan brukes på de fleste telefoner. Nyere nokia-telefoner krever derimot at kortet støtter "lav" volt (1,8v)

5473540[/snapback]

 

 

Jeg har motsatt problem, jeg stappet kortet inn i pc'n når jeg kjøpte det og det kom fint op da, men haddde fått klar melding på telekiosken om å formatere det med telefonen og IKKE pc'n så gjorde det , og d kommer det ikke opp når jeg dytter det i pc'n lenger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...