Gå til innhold

dårlig service på komplett.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det står jo på den siden at han skal sende mail til DEM på den mailadressen (som går ut om en stund..), så skal DE hjelpe han videre.. Det er jo mulig de sender han et "bevis" eller noe som han skal gi til komplett.. Eller kanskje DE tar kontakt med Komplett gjennom side kanaler..

5474113[/snapback]

 

 

joa, jeg har send mail både til XFX og sendt linken til komplett.. har ikke hørt noe ifra noen av dem... enda..

Endret av SiRious
Lenke til kommentar
det står jo på den siden at han skal sende mail til DEM på den mailadressen (som går ut om en stund..), så skal DE hjelpe han videre.. Det er jo mulig de sender han et "bevis" eller noe som han skal gi til komplett.. Eller kanskje DE tar kontakt med Komplett gjennom side kanaler..

5474113[/snapback]

 

 

joa, jeg har send mail både til XFX og sendt linken til komplett.. har ikke hørt noe ifra noen av dem... enda..

5476153[/snapback]

 

oki!

hold oss oppdatert da! :)

Lenke til kommentar
Komplett.no Omsetter for flere milliarder i året !

De motar over 500 retur produkter dagelig!

men kan ikke si at jeg støtter komplett.no

har en stor sak som jeg vill lage en ny topic

om senere :ermm:

5503897[/snapback]

 

vel, du har et poeng der ja :) + at de har jo avtaler med norek, om tilbakelevering av produkter som ikke funker..

 

de blir deretter sendt til sine rette produsenter.. så uansett vil komplett tjene penger.. med mindre de fucker det opp selv :p

Lenke til kommentar

vel, tro det eller ei folkens, jeg fikk mail tilbake fra komplett :p

her er den:

 

Hei!

 

 

Beklager sen tilbakemelding.

Årsaken er at jeg har sjekket med innkjøp for å høre hva produsenten har av

kommentar til denne saken.

 

Det som blir sagt er at XFX har endret viften på disse til farge svart og det

vil den være i fremtiden også.

Når det gjelder den 4 pins molex kontakten så er det ingen her på huset som har

sett annet enn 6 pins kontakter på PCI Express kort.

Mao. da må det være en feil her da XFX bekrefter at disse kun er levert med 6

pins kontakter.

 

Når det gjelder feilpakking så er dette snakk lev.vnr. PV-T70G-UDF7.

Det du har har er vnr. PV-T70G-UDE7.

 

 

Oppsummering!

Her finnes det ikke noen slike skjermkort med blå vifter å oppdrive.

 

Merk setningen "Når det gjelder den 4 pins molex kontakten så er det ingen her på huset som har

sett annet enn 6 pins kontakter på PCI Express kort.

Endret av SiRious
Lenke til kommentar

Folk vektlegger ting forskjellig, og trådstarter har min fulle sympati. Å ha to forskjellige utseende kort i SLI er ikke noe jeg hadde ønsket i min maskin.

 

Hadde dette skjedd meg ville jeg seriøst sjekket med Komplett om det er mulig å få refundert pengene for det defekte kortet, og så heller sjekket om det er mulig å oppdrive et likt kort på bruktmarkedet eller, som nevnt i innlegget før meg, som demovare noe sted.

Synes skylden for dette ligger hos XFX som har prestert å lage forskjellige kjølere på samme kortet, og sender dem ut som om det skulle være likt. De burde klare å forutse at slike problemstillinger kunne oppstå, og burde ideellt sett være de som rydder opp i dette...

Lenke til kommentar
vel, du har et poeng der ja :) + at de har jo avtaler med norek, om tilbakelevering av produkter som ikke funker..

5503964[/snapback]

 

Norek og komplett er samme selskapet.

5515721[/snapback]

 

Hadde mistanke om det faktisk, torte bare ikke si noe i tilfelle det var feil, antok bare at komplett fikk varer ifra norek.. :p

Lenke til kommentar

jeg har forståelse for at trådstarter ikke syns det er spes fint med 2 forskjellige farger på kortene i ett SLI system

 

Men jeg forvarer også komplett her.

Det er ikke sikkert de var klar over at det var 2 forskjellige farger, og det er jo ikke deres skyld at XFX har byttet farger og kontakt.

Kan jo ikke se noen plasser som skal tyde på at komplett har gitt deg dårlig service, så topicen er jo veldig missvisende da.

 

Skriv heller at XFX har byttet farge på kortene, buhu..

 

Men for meg blir dette flisespikkeri.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal si til dette... På en måte forstår jeg deg ganske godt visst du er casmodder og vil ha symmetri i boksen din. Men så kommer vi til hva som er riktig for komplett og: De har gitt deg et nytt kort fra samme produsent og sendt den til deg i god tro. Sikkert folk som har sagt det før, komplett har ikke så fordømt god provisjon på varene sine. Ergo kommer komplett til å tape penger på deg som kunde, men du fortsatt har varen.

 

(OT: Ingenting som har blitt skrevet her er ment som direkte personangrep, for da kommer vel en mod og kaster meg ut. Lenge leve ytringsfrihet!!)

Lenke til kommentar

I SLI er det vel også ønsket og ha to 100% like kort?

Jeg har hat mye tull med SLI selv, og ser viktigheten i 2 like kort :)

 

Om ikke de kan skaffe likt til det gammle, så kan de kansje ta inn det kortet som ikke er def. og bytte det også.

 

Slik man gjør med dual channel minne som blir kjøpt i sett.

 

For dere som ikke har fått det med seg, så handler ikke dette om utseende, men om stabilitet.

Lenke til kommentar
Komplett.no Omsetter for flere milliarder i året !

De motar over 500 retur produkter dagelig!

men kan ikke si at jeg støtter komplett.no

har en stor sak som jeg vill lage en ny topic

om senere :ermm:

5503897[/snapback]

 

Tør jeg spørre hvor i all verden du har disse tallene fra?

 

Skal du legge frem tall bør de ihvertfall være i nærheten av sannheten. Noe det du legger frem overhodet ikke er.

Endret av Tunken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...