Gå til innhold

dårlig service på komplett.no?


Anbefalte innlegg

Ring komplett, det høres ut som en liten feil fra deres side, og de vil sikkert gjøre alt de kan for å rette den opp. Kanskje du kan få dem til å sende med express over natt eller noe. Dette er uansett ikke dårlig service, det er bare en uheldig feil. (Vi er mennesker vet du)

 

 

EDIT:

Legger merke til at alle henger seg opp i fargen her. Ikke det at jeg vet hvorfor trådstarter absolutt måtte nevne den, men det at faktisk strømtilkoblingen er av en annen type har jo faktisk litt å si. Jeg ville også gjerne ha brukt mine 6-pins PCI-e-kontakter til skjermkortet, og heller spart molex til alt mulig annet. Det må det være ganske klart at han har fått feil kort?

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ring komplett, det høres ut som en liten feil fra deres side, og de vil sikkert gjøre alt de kan for å rette den opp. Kanskje du kan få dem til å sende med express over natt eller noe. Dette er uansett ikke dårlig service, det er bare en uheldig feil. (Vi er mennesker vet du)

 

 

EDIT:

Legger merke til at alle henger seg opp i fargen her. Ikke det at jeg vet hvorfor trådstarter absolutt måtte nevne den, men det at faktisk strømtilkoblingen er av en annen type har jo faktisk litt å si. Jeg ville også gjerne ha brukt mine 6-pins PCI-e-kontakter til skjermkortet, og heller spart molex til alt mulig annet. Det må det være ganske klart at han har fått feil kort?

5463361[/snapback]

 

Jeg ser på sidene til komplett at dette er SAMME kort i deres system.. er bare et GT Extreme der.. Da kan de vel heller sende en overgang eller en Molex-splitter i posten..

Lenke til kommentar

vel ,ja som sagt, det er SAMME kortet, og jeg sa ikke at det var dårlig service, jeg SPURTE.. vær ikke barnslig å kritiser meg.. jeg vet at jeg kalger på fargen, men FARGEN er egentli ikke vesentlig, det er den andre forskjellen, kortets størrelse, strømkontakt, og vifta,

 

vær så snill å vær saklig folkens, jeg kritisere ikke komplett.no, bar spør om noen andre har opplevd det samme..

 

kortet er akurat det samme erlls i ytelse osv..

 

hvorfor XFX lagde 2 forskjellige er meg et under..

 

jeg , som sagt fikk bare beskjed om at jeg SKULLE FÅ EN NY MAIL, fikk ikke nevnt at jeg kunne gå inn på min konto og sjekke det.. noe jeg fatkisk ikke visste, siden dette var første gang jeg har sendt noe inn til reparasjon..

 

jeg kanke si noe annet enn at komplett.no har en super service, men akurat nå var jeg litt misfornøyd, ikke kjeft på meg for det! jeg har min fulle rettt å si min mening..

Lenke til kommentar

ring komplett og hør om de kan se om de har kort med BLÅ plate som du kan bytte med.

 

OM de gjør dette (bytter altså), så mener jeg Komplett har gjort (mye) mer enn de MÅ gjøre, da dette resulterer med at de taper en god del penger. De taper vel litt i frakt, samt de må selge kortet du NÅ har med lavere/ingen fortjeneste (demo)

 

Hadde derimot dette vært to forskjellige produkter som kunne kjøpes med forskjellige varenummer.. DA hadde det ikke vært tvil om at de burde bytte varen.

EDIT: har produsent forskjellige varenummer? dette er vel faktisk litt viktig i denne diskusjonen. for da burde vel komplett også hatt dette..

 

Beklager om jeg var spydig og "sleivete".. har hatt så mange folk selv som klager på ting JEG (les JEG) synes er unødvendige, og man taper MYE penger på å holde disse fornøyde (jeg DREV å solgte litt utstyr tidligere).

 

Ang spm:

Jeg mener IKKE at Komplett har ytt dårlig service. Om de går med på å bytte kort så mener jeg de yter UTROLIG bra service i denne saken. Jeg tror ikke de engang har vært klar over at det er to utgaver av dette kortet. Så det var nok et uhell at det ble sendt ut et kort som ikke var likt (de som skulle sende ut fikk nok bare produktnummeret.. så da plukket de bare DEN varen..)

Det var litt "dumt" at komplett ikke sendte den mailen som lovt.. men regner med de gikk ut ifra at du fulgte med på kontoen din.. De skulle vel sagt fra om dette.

 

Men når det er sagt så er det jo synd at du ikke får (eventuelt) to helt like kort da... Noen som kan bytte?

 

EDIT: det er klart du har din fulle rett til å si din mening.. men det har vel vi også? du VILLE jo ha meninger fra andre.. Beklager at disse ble litt "sleivete" og spydige..

Endret av lohelle
Lenke til kommentar

joda, har pratet med komplett og de visste ikke om dette. jeg skal ta en videre prat med dem, og høre hva de foreslår. og det er greit at dere sier deres meninger, men pointet var bare at dere var fryktelig finedli innstil mot meg, noe jeg ikke likte..

 

veit at dette er en unødvendig klage, men med tanke på at kabinette mitt er totalt gjennomsiktig, sotet plexiglass og plast. har lagd det selv, så synes det godt, og det er ikke fint karer.. liker å vise fram kabinettet mitt, men må si de korta gjorde en forskjell.. så jeg beklager til alle dere komplett.no fans..

Lenke til kommentar
joda, har pratet med komplett og de visste ikke om dette. jeg skal ta en videre prat med dem, og høre hva de foreslår. og det er greit at dere sier deres meninger, men pointet var bare at dere var fryktelig finedli innstil mot meg, noe jeg ikke likte..

 

veit at dette er en unødvendig klage, men med tanke på at kabinette mitt er totalt gjennomsiktig, sotet plexiglass og plast. har lagd det selv, så synes det godt, og det er ikke fint karer.. liker å vise fram kabinettet mitt, men  må si de korta gjorde en forskjell..  så jeg beklager til alle dere komplett.no fans..

5463641[/snapback]

 

Er vel ikke fan av NOEN web-butikk jeg da..

Men gi oss et vink om hvordan dette går da! :)

Vi/jeg HÅPER jo at du får bytte da!

Endret av lohelle
Lenke til kommentar

Kanskje bytte emnetittel vil føre tråden mer on-topic.

F.eks.

"Fikk tilbake annet kort etter reperasjon. Hva gjør jeg?"

 

Det var du som åpnet med å spekulere i om dette var dårlig service, og da må du regne med at folk kan være litt krasse tilbake. Mange rundt på forumet her som klager over alt mulig rart, og misbruker angreretten grovt. Dette taper alle andre på, og det skaper irritasjon.

 

Uansett, har du snakket noe mer med komplett? Har de sagt hvordan de vil håndtere saken?

Jeg skjønner ikke hvordan dette kan være samme kort når plutselig strømtilkoblingen har forandret seg.

Lenke til kommentar
Dessuten så står vel status på retur inne på kontoen din på Komplett ??

 

Det gjør visst ikke det lenger tror jeg..

 

 

Kanskje bytte emnetittel vil føre tråden mer on-topic.

F.eks.

"Fikk tilbake annet kort etter reperasjon. Hva gjør jeg?"

 

Det var du som åpnet med å spekulere i om dette var dårlig service, og da må du regne med at folk kan være litt krasse tilbake.

 

Enig med deg der!

 

Dumt av deg å sette komplett i "dårlig" lys pga en bagatell!

Lenke til kommentar

her har dere noen bilder av forskjellen på de to kortenen jeg prater om..

 

her er kortene sine under side.. husk, svart er det jeg har nå og blå var det jeg hadde.

post-81425-1137758405_thumb.jpg

 

her ser dere kortene fra front med baskiden opp..

post-81425-1137758492_thumb.jpg

 

tilsutt dett ovenfra..

post-81425-1137758529_thumb.jpg

 

hardde ingen bilder av strømtilførselen. men det er visst enda to typer av det svarte kortet, en med 4 pins 12 volt kontak, og en med PCI-X 6 pins 12 volt kontakt. jeg synes det bare er tull av xfx å lage minst 3 versjoner av 7800GT.. men, men..

Lenke til kommentar

Kan sikkert forklare deg litt...

 

Det er to versjoner av 7800GT (eller to revisjoner som det sp pent kalles). Det blå kortet er "første revisjon". Det er referanse-designet til nVidia som de "lanserte 7800GT med i august 2005.

 

Den blå utgaven er XFX sin egen farge. De helt første kortene også fra XFX var grønne (nvidia referanse), og de hadde ikke en så "fancy" topp på kjøleren.

 

Andre revisjonen kom før nyttår. Der har XFX tydligvis valgt svart farge isteden. Det er også en mer effektiv strømforsyning på den nye revisjonen. Siden 7800GT bruker ganske lite strøm (i teorien kunne den ha klart deg med bare PCI Express strømmen) så er det kun montert på en enkel molex kontakt (PCIe 6-pin kontakten tilsvarer to molex kontakter). Den nye revisjonen av PCB kommer også høyst sansynlig til å bli brukt videre med andre versjoner av 7800-serien som kommer.

 

De to revisjonene har samme part-nummer, og er samme produkt. Så spørs om Komplett i det heletatt har noen igjen av den gamle revisjonen. Jeg ser iallefall ikke noen grunn til at du skulle ha fått bytte.

Lenke til kommentar
Ja du verden, dette ser ikke bra ut...Kan ikke være lett å drive butikk i dag. Og nå ønsker du att Komplett skal ta tilbake kortet du har liggende i sofaen. Håper virkelig ikke de gjør det, da det ikke er usansynlig att du har påført kortene varig skade. Beskyttelse mot statisk elektrisitet har du nok ikke hørt om, men håper ikke att du får retur på dette kortet og att andre siden må blø for dine tåpeligheter.

5469421[/snapback]

 

 

Til din informasjon er bildene hentet fra en link jeg fant på et forum på XFX sine egne sider

 

her er linken... http://www.ocforums.com/showthread.php?p=4141967#post4141967

 

og neste gang, spar meg for frekke komentarer

Lenke til kommentar
men, dere må innrømme, hadde dere hatt to like kort i forskjellige farger, ville dere ha likt det?

 

Skjønner problemstillingen, men dette blir for dumt.

Har du ikke mer å klage på i livet så er du jamen meg heldig :hrm:

Noen ganger glemmer vi hvor bra vi har det her i Norge.

 

Ellers vil jeg bare si at jeg bare har gode erfaringer med Komplett :thumbup:

Endret av vitamin2
Lenke til kommentar
hva med å se på disse.. kan være noe hær..

 

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=311801&cks=SER

 

http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=313573&cks=SER

 

2 forskjellige , men en av dem er eXtreme

5470134[/snapback]

 

Tillverkares artikelnr: PVT70GUDE7

Tillverkares artikelnr: PVT70GUDF7

 

Se om du finner mer info hos produsenten..

Eller Google

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...