ZtilongZ Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Heisann kjære filmfolk. Jeg har "nettopp" fått meg kamera og begynt å redigere litt. Derfor hadde jeg med filmkameraet da vi holdt på med litt diverse mekking i en kald garasje en kveld. Jeg har prøvd å lage en liten film om dette og ber da om litt konstruktiv kritikk for at jeg skal kunne bli bedre til å lage småfilmer. Ingenting i denne filmen er planlagt, men bare filma på sparket, og er dermed klippet deretter. Jeg har prøvd å holde meg til noen få tips mens jeg filmet, bl.a. ha luft "forran" personen som blir filmet, og ikke gå bananas med zoomknappen. Ønsker derfor tips og triks som kunne ha gjort at den kunne blitt enda bedre (om det er mulig) Tenker da på overganger, musikk, vinkler etc! Go easy on me! Se filmen: http://solumsupport.no/garagemovie.wmv Lenke til kommentar
Gene Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Når ikke å si så mye akkurat nå, men prøv å unngå bruken av "fancye" overganger med mindre det er veldig bevisst. Edit: Ellesr så var det en helt grei film til å være første gang, kan minne litt om en videodagbok. Det er jo morrsomt Endret 18. januar 2006 av Gene Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Takk for det Gene. Fancye overganger kan fort bli for mye av ja Ingen flere som har noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå