Kjekssjokolade Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Åh! dette ser virkelig sweet ut! Så på lista du over musikk du kansje skulle bruke, lo litt da jeg så Dj Stalin, men i dette verket her sklir nokk Dj stalin rett inn Kansje du kunne bruke Jim Morrison - Bird Of prey, hadde kansje passet inn i en av scenene -i en av di rolige scenene Skreiv ut og leste manuset, skikkelig bra arbeid, betaler gladlig mere enn 20kr for å få sett dette Endret 20. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Takk for alle komplimenter! Jeg har ikke begynt å klippe filmen ennå, derfor blir det ikke noe klipp inntil videre. I dag filma vi scene 09, 10 og 11. I disse scenene tar Reb og Nicolae hevn mot Frank etter at han hadde banka opp Pia. Sweet Her følger masse bilder: 09 Frank står og skryter til Petter Nærbilde av Frank Frank ypper Nicolae og Reb kommer gående mot ham "You talking to us?" Reb og Nicolae lærer Frank hva respekt EGENTLIG betyr Rett før det svartner "Say hello to my little friend!" 10 ...så bærer det rett inn på dass Å bli kasta ned på dassgulvet - den største fornedrigelsen Trusler og tårer "I say, let's fuck this asshole up in the ass!" Volden eskalerer #2 11 De tøffeste gutta på Dragvoll akkurat i det øyeblikket 30 av 52 Endret 25. mars 2006 av cun Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Rett og slett rått! Way to go! Gleder meg til trailer/filmen kommer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Har litt skyldfølelse for at jeg ikke har servert dere noen klipp ennå, men men. Driver med noen ekle historieoppgaver for tida, så vi må vente litt med det. Jeg kan fortelle litt om filminga i dag: Det viser seg at kameraet (møkk) har en funksjon som sletter 1-2 sekunder av det man allerede har filma når man trykker stopp etter opptak. Pga dette forsvant dessverre noen essensielle biter av visse klipp, men det skal nok ordne seg. Det var Unge Thendrup (Petter) som filma mesteparten. Vi filma på Dragvoll, som tilhører NTNUs ånds- og samfunnsvitenskapelige fag. På en lørdag er det rimelig tomt der inne og vi, som er slappe studenter, har jo tilgang. Dragvoll er et sykt sted med merkverdige locations. Blant de mer finurlige tingene vi fant baki der vi filma, var en sykeseng og busseter (!) Vi sparka inn døra på en vanlig dass og fortsatte filminga på en handicapdass (fordi det var større plass). Vi kunne ikke sparke inn døra på handicapdassen ettersom døra gikk ut. Jeg burde egentlig jobbe med de hersens oppgavene nå. Endret 25. mars 2006 av cun Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Meget bra cun! Du skal bare få ros! Noe så bra har jeg ikke sett på en stund. En film av noen studenter, det kan nå langt, hvis dere er villige. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Dette er utrolig bra Har selv laget et par filmer. Hadde den siste med i kulturmønstringa i bodø Kom ikke videre siden vi hadde vært litt uheldig med lyden når vi filmet inne. Vi hadde brukt en liten mikser også hadde vi da kondensator micer i den sånn at vi skulle få bedre lyd. Men på mikser sto inngangene på "venster" sånn at når vi ser den på tv osv. Får vi kun lyd i venster høyttaler Sånn at når man ikke passer på alt til en vær tid kan ting vise seg å være som de ikke skal Lykke til videre. BTW: Vil gjærne se trailer. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Dette ser kjempe bra ut... godt utført arbeid! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Her kan dere laste ned et prøveklipp fra scene 12. Det er på ingen måte ferdigstilt og kvaliteten på videofila er litt dårlig. Tusen takk til Agressive for at han hoster filer for meg Endret 31. mars 2006 av cun Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Det er ikke så mye en kan si utifra det to minutter lange klippet, men det er fint vi får se littegran. Endret 31. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Utifra det klippet: Det heile var klaustrofibisk, takket vere lyskildene på klippet og selvfølgelig den atmosferiske musikken( som minnet meg om spillet Condemned ). Det var mørkt :!: Eg gleder meg til flere smakebiter Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Enig. Musikken og lyskildene skapte en viss klaustrofobisk følelse, og jeg gleder meg veldig til neste smakebit (jeg spanderer selvfølgelig plass/båndbredde). Endret 31. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Takk takk. Musikken er indeed stemningsfull. Det er Ulvers første intro på "Themes From William Blake's The Marriage of Heaven and Hell". Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 shote noen scener på lade. Fin plass Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Har du noen spesielle scener i bakhodet som kunne passe der? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Eg håper dere gjør godt nytte av musikk ved det endelige resultatet, det gir det heile ett mye fyldigere inntrykk og seff. en flott feeling over det heile. Eg personlig syns musikk er essensielt ved enhver passende anledning. Endret 31. mars 2006 av Mala Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 har en sånn "platting" ut mot havet på den sia tømmeriet til vottahaugen er. Park på Ringve Museum osv.osv.. men "scene"'sa du valgte ut var også bra! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Tror jeg faktisk har sett den parken. Får bare vente på at snøen forsvinner, så skal vi se om vi kan filme noe der. Musikk og lyd skal det jobbes hardt med i postproduksjonen, ja. Lyden er halve opplevelsen, ikke sant? Har nevnt tidligere hva jeg har tenkt til å bruke, men jeg skal også produsere noe selv (som forhåpentligvis ikke blir altfor ille å høre på). Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hvilke forskjellige stemninger er det i de scenene du skal ha musikk i dag? kanskje vi kan komme med tips? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Kom gjerne med tips. kt600 kom f.eks med Jim Morrison - Bird Of prey. Får se. Hva mener du egentlig med setningen "hvilke forskjellige stemninger er det i de scenene du skal ha musikk i dag?" Skjønner hovedpoenget med den, men den er mer eller mindre uforståelig... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 F.eks, du vil ha musikk i en scene der det skal være trist f.eks.. men om du skal ha musikk da de sniffer kokain så forbinner jeg From first to last - waltz moore med kokain musikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå