Cuneax Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Jepp, i dag filma vi scene 07 og 23, som er to dialogscener mellom Reb og Pia. Den første illustrerer forholdet mellom dem, mens den andre illustrerer nedgangen i forholdet. Scenene skulle opprinnelig foregå på de stedene her: Men siden jeg ikke ønsker snø i filmen og det har snødd massevis de siste dagene, så jeg det nødvendig å flytte dem inn. Vi fant et sted på Dragvoll, som er universitetsbygningen vi pleier å henge rundt på forelesninger i. Et lite stykke vekk fra "gata" fant vi et litt sykt sted hvor det var masse stæsj plassert. OK, tenkte vi. 07 Pia og Reb Noe av skrotet på det stedet Pia leser bøker om kommunismen under Stalin og Kruttshow 23 Pia og Reb i bitter pasiar Reb snur ryggen til Pia med Rebs knyttneve centimetre vekk fra ansiktet I morra skal vi filme tre scener til. To med meg aleine og én med Josef og meg. 20 av 52 Endret 1. mars 2006 av cun Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Så meget bra ut, dog litt skuffende kamera, men det blir nok endel av sjarmen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har dessverre ikke råd til et bedre kamera Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Kanskje du får det, etter å ha tjent millioner av kroner på denne filmen? :] Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 OT: flodhest, du går på filmlinja på agder folkehøyskole? Hvordan er det? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jepp, det stemmer. Det er bra her, man får en generell opplæring i film. Mye filmtitting, analyse og diskusjoner rundt filmer og film-epoker (endel smale filmer), samt at man lager mye film (det er jo hovedpoenget). Personlig savner jeg litt mer opplæring i redigering og kamerabruk, men det går jo flinke folk her, så om man lurer på noe, spør man. En absolutt fin linje for den som interesserer seg for film. Selvom jeg personlig mener det sosiale er det som teller mest på en folkehøyskole. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Yuck, vi fikk ikke filma fordi Iosip er febersyk. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Filmen kommer anslagvis til å vare over 75 minutter og skal være svart/hvit. Står i første post. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Torsdag 9. mars filma vi sju scener: 06, 14, 18, 21, 24, 35 og 40. Vi filma 18 og 40 utendørs, og det var jaggu iskaldt! Det var meninga at 06 og 35 også skulle være ute, men det var rett og slett for kaldt Her er tre bilder jeg tok på starten av innspillinga: Gjengen, fra venstre til høyre: Smoke, Gaius, Chrish, unge_thendrup og Iosip: Smoke og Chrish gjør seg klare: De tre andre i sprengkulda: 27 av 52 Yay, over halvveis! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Way to go! Håper du får det bra til. Gleder meg mye til jeg får se filmen! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Kvaliteten på bildet blir nok litt av sjarmen som flodhest sier. Virkelig spennende prosjekt det her altså. Stå på! Endret 11. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
brd Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Nå som filmen er halvveis, kan vi få sjå eit lite klipp? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg må si, at dette virker som et veldig spennende prosjekt. Jeg liker slike filmer som er lagd som dette. Og valget av svarthvitt i stedet for farger er rett og slett herlig! Vel, lykke til med resten av filminga, og jeg gleder meg til å se en evt. trailer og/eller teaser. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ser ut som Quentin har fått motstand Gleder meg til å se sluttresultatet! Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Dette ser bra ut cun. Gleder meg (som alle andre) til sluttresultatet. Gøy å se igjen kjente plasser fra rundt om i byen osv. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ser utrolig bra ut til nå!! Vil gjerne se ett lite klipp, ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Gleder meg cun! Virker som dere står på jevnt og trutt, det gir sikkert gode resultater Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Vi vil ha trailer, vi vil ha trailer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå